Forum > Demolåtar

MaxB - Stjärnrekond

<< < (2/2)

Plinka:
Jätteskön låt faktiskt, och snygg prod! Skönt gung liksom ;)
Men ska de verkligen ha en chans att etablera sig i vårt skattetyngda samhälle så får man nog vara beredd på att betala mer än 80 spänn? Eller får de bidrag för att driva verkstan?

MaxB:

--- Citat från: mahan skrivet 31.03.2014, 00:29:05 ---Tjou Max! Du e allt produktiv just nu och det är fint! Snyggt gung i denna bilistlåt. Musiken förde mig till en bilmekare på Hawaij som  tog hand om bil med stil! :D Snyggt lirat och stämmorna uppskattas, bra jobb igen!

--- Slut citat ---

Ja, det är ett flow i musiken nu. Kul att spela och hitta på och inspireras. Hawaii, gärna för mig! Och "bil med stil" är ju bättre än bäst!

--- Citat från: Roffe H skrivet 31.03.2014, 02:40:26 ---Skönt gung, kul idé. Ge de en CD så kan de spela den i sin verkstad, fin reklam.  :D

--- Slut citat ---

Deras spelare tar inte CD men en iPhone på toppen - ansluten till förstärkta högtalare där under.
Ska levereras tillsammans med nästa punktering eller rekonditionering! 

--- Citat från: Plinka skrivet 31.03.2014, 10:20:26 ---Jätteskön låt faktiskt, och snygg prod! Skönt gung liksom ;)
Men ska de verkligen ha en chans att etablera sig i vårt skattetyngda samhälle så får man nog vara beredd på att betala mer än 80 spänn? Eller får de bidrag för att driva verkstan?

--- Slut citat ---

Han rekonditionerar bilar för 2100 kr och fixar allt gällande däck och har en fin svensktalande hemsida på internet. Arbetar ensam, med en praktikant. Kanske det sistnämnda underlättar för att få det att fungera ekonomiskt om det är olika praktikanter över tiden?  :unsure:

Plinka:

--- Citat från: MaxB skrivet 31.03.2014, 10:45:14 --- 

--- Citat från: Plinka skrivet 31.03.2014, 10:20:26 ---Jätteskön låt faktiskt, och snygg prod! Skönt gung liksom ;)

--- Slut citat ---

Han rekonditionerar bilar för 2100 kr och fixar allt gällande däck och har en fin svensktalande hemsida på internet. Arbetar ensam, med en praktikant. Kanske det sistnämnda underlättar för att få det att fungera ekonomiskt om det är olika praktikanter över tiden?  :unsure:

--- Slut citat ---
Ah oki...jaja, själv själv gör jag också små billiga jobb ibland...det blir ju så :D

Asti:
Trevlig låt med bra sång och munspel!
Trummorna är lite passiva och jag tror att lite mer markerade trummor
och en bas som ibland stannar upp lite på första taktslaget kanske vore att föredra...?
Kul när man stöter på den här typen av serviceföretag, där man får ett personligt
och hjälpsamt bemötande.
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion