Forum > Färdiga produktioner
carpe ce'em - Nothing
Clemens:
--- Citat från: Asti skrivet 28.03.2014, 23:16:04 ---Fantastiskt snygg ljudbild! Skitbra sång av Jonnerstone, snygga gitarrer av Djonas
och ett suveränt snyggt arr/mix! Kan inte bli mycket bättre!
Möjligen saknas någon sorts "hook", som sätter sig i skallen...
Men det gör det kanske efter fler lyssningar. Jag lyssnar vidare! :)
/Asti
--- Slut citat ---
Tack Asti! Nä..är nog ingen hook i den här direkt, kanske mer ett flow...
mahan:
Tjou!
Fruktansvärt skön låt med både luft o lyft och helt klart av internationell klass. Snyggt lir och arr och sången och stämmorna sköna.
I mixen har tagits en risk med komprimeringen, synns bra på Soundcloudets grafik, allt e bringat opp i topp och kanske det e bara jag o mina öron men efter introt när själva låten drar igång distar det riktigt ordentligt i första takten i min lyssning, antagligen cymbalcrash som ligger för högt. Och nedre registret e ju åxå farligt nära "röda" men här håller det och den djupa basen låter allddeles förträffligt fin.
h. johan
Roffe H:
I mina öron en bra mix, fin ljudbild och sång. Kan inte komma på något att ändra på. :)
/Roffe H
Plinka:
Håller med de andra, det låter fantastiskt bra allting! Mkt skön ljudbild, snygg prod, jättebra sång! Låtern kanske kräver några lyssningar innan man fastnar för den, men det kan jag tänka mig att man gör efter några vändor... låter liksom radioklart.
palm:
Hej hej!
Detta är kanon - egentligen kanske inte den musik jag själv lyssnar på. Men vad skall man säga om dessa ljud och ljudbilder du/ni bygger upp. Kanon! Finns inte något för mig att tillägga till ert hantverk. Mkt bra gjort av alla tre!
/Palm
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida