Kontrollrummet

Försöker redigera mitt inlägg men det är tji

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
När jag försöker redigera mitt inlägg får jag svar att jag redan gjort det och så är det kört. Därför har jag två lika poster i mitt senaste inlägg här om någon undrar.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
kan redigera "Ändra" och ta bort allt och skriva "dubbelpost" i den ena...
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad tsmalmbe

När jag försöker redigera mitt inlägg får jag svar att jag redan gjort det och så är det kört. Därför har jag två lika poster i mitt senaste inlägg här om någon undrar.

Och detta upprepar sig oberoende browser i vartenda ett inlägg du gör?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
Nej just idag så var det med Safari och här, i och för sig så har jag inte försökt redigera inlägg någon annan stans än här just idag. Jag fick meddelande att det inte gick för jag redan hade skickat det. Jag provade ett flertal gånger. Efter ca 10 minuter eller nåt när jag hade gjort annat så provade jag igen och då gick det.


Utloggad tsmalmbe

Nej just idag så var det med Safari och här, i och för sig så har jag inte försökt redigera inlägg någon annan stans än här just idag. Jag fick meddelande att det inte gick för jag redan hade skickat det. Jag provade ett flertal gånger. Efter ca 10 minuter eller nåt när jag hade gjort annat så provade jag igen och då gick det.

Du har säkerligen använt back-knappen i browsern?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
Jag tror inte det men är inte helt säker. Men det spelar ingen roll det fungerade efter ett tag.

Jag kör ju i huvudsak med mac och ibland verkar det som att det blir nåhon slags konflikt. För ett tag sedan så försökte jag ju att få en livesändning jag gjorde på youtube att visas i en tråd här och på ett forum till. Av någon anledning så kunde andra se den men inte jag. Däremot så funkade det på studio att se den även för mig.

Ja det är konstigt helt enkelt men inte så viktigt, man får testa med olika webläsare och os och köra på det som funkar för ändamålet. Jag har ju ett gäng bra datorer som kan köra både win och os x så om det kniper så kan jag ändra till det som funkar bäst för det jag vill göra.