Forum > Färdiga produktioner

Asti & cpg - As we passed the traffic lights (klar)

<< < (5/6) > >>

Henric:
Mycket bra låt, alltid lika trevligt att lyssna på dina alster!  :wub:

Marsall:
Det ligger rätt i tiden att recycla ..iof även förr itiden va det inne mä .. Jag har Ramones dubbellive platta o jag blir aldrig less påren`Det e bara att v'ända på ackorden o köra!! .. Sen skall man ta det lugnt o inte jobba på ackord..Det blir bara stress då .. Rock on" ..  B)

Asti:

--- Citat från: bjurte skrivet 24.03.2014, 11:16:19 ---Oj-oj-oj !!
Nu har jag varit lite för frånvarande ett par veckor och då slår genast 'slyngeln' (CPG) till med ett av sina bästa alster.
Skitbra/Brakskit en blandning av en tidig Bowie och Beatles.. bra arr och till o med trumellummandet får VG..

Major Tom /T.f Valross tämjare.

--- Slut citat ---
Han(cpg) har legat på som en igel för att vi skulle göra en gammal 60-talare igen, så
jag tänkte att han kan väl få som han vill....man vet ju aldrig när man kan få nytta av honom
i en annan låt. :unsure:
Är själv speciellt nöjd med ljudbilden/mixen. Och ingen har klagat på trummorna!  :)
Kul att du gillar låten!
/Asti t.f. chef Markkontrollen

Asti:

--- Citat från: Henric skrivet 24.03.2014, 11:22:37 ---Mycket bra låt, alltid lika trevligt att lyssna på dina alster!  :wub:

--- Slut citat ---
Tack Henric, det var roligt att höra!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Marsall skrivet 24.03.2014, 11:39:26 ---Det ligger rätt i tiden att recycla ..iof även förr itiden va det inne mä .. Jag har Ramones dubbellive platta o jag blir aldrig less påren`Det e bara att v'ända på ackorden o köra!! .. Sen skall man ta det lugnt o inte jobba på ackord..Det blir bara stress då .. Rock on" ..  B)

--- Slut citat ---
Man ska absolut recycla! Hur skulle det se ut om man bara cyklade iväg
men aldrig kom tillbaka?  :unsure:
Jag jobbar inte på ackord! I själva verket jobbar jag inte alls längre.
Bara ibland när frugan tvingar ut mig i trädgården.  :wacko:
Men jag försöker leva ett harmoniskt liv.  :)
Tack för dina tankar!
/Asti t.f. Feel-harmoniker

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion