Jag har köpt den (hoppas jag) utmärkta Friedlander Violin från Embertone, men stött på patrull... Enligt tillverkaren kräver den Kontakt 5 för att funka, och jag har Kontakt 4 fullversion. Nemas problemas tänkte jag, den funkar ju med gratisversionen Kontakt Player. Häpp! Den Kontakt Player som finns att ladda ner från NI:s nätsida funkar inte med Win XP, som min musikdator kör (gammal häck....) Återigen enligt tillverkaren så är den enda version av Kontakt Player som funkar med både XP OCH Friedlander Violin version 5.1. Som inte går att få tag på! Frågat NI - svar: Nada!

Kan någon hjälpa mig med en länk till Kontakt Player 5.1 för Win 32-bit? För tydlighets skull är jag INTE intresserad av crackade fullversioner av Kontakt, inte heller av någon annan Kontakt Player än just 5.1. Jag lovar att höja Karma för den som kan hjälpa mig!

EDIT: Det tog bara några timmar från jag postat detta tills jag fick ett mail från Native Instruments med länk till Kontakt Player 5.1 och en ursäkt för att det tagit lite tid. Helt ok!
« Senast ändrad: 21.03.2014, 16:48:41 by morgonte »
If music be the food of love, play on. -William Shakespeare