Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Spend the night with me

<< < (4/4)

Roffe H:
tigern, Tokai, mahan: Tack för lyssning och kommentarer. Håller med er, så där...kompet sticker väl inte ut precis, resten är jag nöjd med. Kanske borde fortsätta med jazzlåtar i stället, men det var lite kul att prova nåt annat (behöver andra grejer om jag ska fortsätt med det.  :)
Roffe H

Harmonica mike:
Tjenare Roffe.

Munspelet,ingen kommentar.

Got ya  :D

Bättre än Dylan och Springsteen som mest misshandlar instrumentet tycker jag.Helt okej således.

Låten då,ja men varför inte..Du har ingen basist/gitarist från livetiden som vill lira lite med dig i studion?
Det skulle ju höja dina alster ordentligt,sedan så är det riktigt kul..BIB funkar ju,men här blir det lite långrandigt eller hur man nu skall uttrycka sig..Men man tar vad man haver så jag förstår dig,jag gör ju samma med mina trumloopar via eazydrummer.

Jag avnjöt en kaffe till din låt,och den gled förbi utan problem i mix/lir/sång så -

Tack för musiken Roffe

Mike

Roffe H:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.03.2014, 10:32:44 ---Tjenare Roffe.

Munspelet,ingen kommentar.

Got ya  :D

Bättre än Dylan och Springsteen som mest misshandlar instrumentet tycker jag.Helt okej således.

Låten då,ja men varför inte..Du har ingen basist/gitarist från livetiden som vill lira lite med dig i studion?
Det skulle ju höja dina alster ordentligt,sedan så är det riktigt kul..BIB funkar ju,men här blir det lite långrandigt eller hur man nu skall uttrycka sig..Men man tar vad man haver så jag förstår dig,jag gör ju samma med mina trumloopar via eazydrummer.

Jag avnjöt en kaffe till din låt,och den gled förbi utan problem i mix/lir/sång så -

Tack för musiken Roffe

Mike

--- Slut citat ---

Tack för lyss!  :) Sedan vi flyttade till lägenhet så har jag så dåligt med plats för elgitarrer och bas (inget eget musikrum längre) så därför blir det enklare med BIaB (ren lättja?)  :wacko:
Men som jag tidigare sa, det är bara på lek...kanske får jag gå och leta i förråden efter basen och elguran om jag ska göra mer pop?   :unsure:
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion