Som sagt surfplattelyssnar nu på tåget mot hufvudstaden.så inte så mycket mixtips för stunden kan det bli..Men låten e harmonisk o surfar på i lugnt mak ..Plinka höjjer den med sin mjuka stämma ..Tips brukar komma härifrån he he så mer av plinka sång..text ..skulle vilja ha sång på bryggorna också med trallen i bakgrunden,, det är raspgneket guran jag kallar brygga..
Rättare sagt vid ca
0.46 ..o 1.56 .... 
Thanx! Ja, du och Tokai gav mig en liten utvecklingsidé vad gäller utbyggnad av sången, på ett ställe. Det kanske kommer, när jag får tid

Skitbra sång av Plinka, som ger låten en lekfull stil med glimten i ögat
i stället för en tuff rockröst, vilket jag (insnöad som jag är) tänkte mig.
Härlig kör (doi-oi...) bakom dom snygga gitarrerna!
Men höj gärna Plinkas sång i avsnittet som börjar vid ca 94 sekunder!
Det är lite lågt där, åtminstone till en början.
Lite annorlunda och riktigt bra det här!
/Asti
Tack för det Asti! Ja, jag är lika insnöad som du, för jag trodde också först på en tuff rockröst

Men den blev ju jätterolig för mig att jobba med. Håller med om att sången blev lite låg i början av andra versen(tror G kommer fixa det), jag måste hamnat en bit från micken där. Kommer ofta på mig själv med att stå och vifta med armar och ben när jag sjunger

Det är gosigt med Plinkas röst. Den är ett väldigt bra instrument (eller flera instrument).
Gosigt hahaha

Tack för det!
Fick en idé att sången ska förlänga tonerna i halvfart sas, mot slutet
typ:
I---- have ... a ---osv... (eller en kör)... Svårt att förklara i ord.
Sången blev precis så bra som jag föreställde mig den. Alltså mer sjungande melodiskt. Tycker sången kanske kan vässas lite mer i diskanten.
Nu när jag hör låten igen måste jag ge Gurano en eloge får de smakfulla gitarrerna, helt enligt min smak: en distad och en ren i snyggt samarbete.
Tackar! Oki, om han vässar sången i diskanten hoppas jag han gör det försiktigt...

Japp, du och Marsall har hintat om en liten sångutbyggnadsidé, som kanske blir verklighet.
Håller med dig om Guranos smakfulla gitarrer, hur snyggt som helst, han kan dom bitarna

Fy för Sören va ballt det blev med Plinkas plink sång, Dottooaaa.. . 
Flummigt värre..
gurorna och bas sitter fint dom oxo, enda gnället är trummorna som inte låter nått vidare, skippa nu all denna kompression.. Trummorna blir bara ett smatter som drunknar i det djupa ljudhavet när allt ligger på,dom uppfattas bara i
dom lugnare partierna..
Tackar dottoaaa

jojo här flummar vi på i vanligt tempo...
Kanske har du liite rätt ang kompressionen...?
Blev ett lyft med sång, håller med Bjurte ang komprimeringen på trummorna!
Sången låter bra, kanske saknar jag lite diskant?
Bra jobbat! 
Tackar!