Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Nasty plan

(1/7) > >>

Gurano:
Lite bakis idag så jag satte mig och segspelade lite med guran - gjorde nyss denna - går i 85 bpm. Någon som vill sjunga (PMa i så fall till mig)

Tankar mottages gärna på allt.
/G

-------------------------
2014-03-28
Plinka har lagt på lite sång

/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/NastyPlan.mp3[/mp3]

Tokai:
När jag är det minsta bakfull vill jag inte ens se en gitarr. Bättre var det förr. Ack ja...
Jag gillar riffet i denna och skulle gladeligen sjunga till denna men texter är mitt största problem just nu, har en drös med låtar utan text, jag hör en fräck melodi i huvudet, men vid ev leverans blir det som oftast inte så fett som jag önskat. Finns många här med bättre pipor.

pxm:
Det här är snyggt och riktigt bra.
Sköna gitarrsound också.
Mixen sitter bra, klart och fin....
Och det är gott om luft i musiken  :)
Gillar det här - mycket !!!!
Bra, Gurano !!!!

mvh

Marsall:
I diggit to!" riktigt sköna riff och grooves!  :)

Skall  jag skall hitta på  nån text ? så kanske jag o Tokai överraskar med en duett!  :D

Gurano:

--- Citat från: Tokai skrivet 15.03.2014, 17:55:58 ---När jag är det minsta bakfull vill jag inte ens se en gitarr. Bättre var det förr. Ack ja...
Jag gillar riffet i denna och skulle gladeligen sjunga till denna men texter är mitt största problem just nu, har en drös med låtar utan text, jag hör en fräck melodi i huvudet, men vid ev leverans blir det som oftast inte så fett som jag önskat. Finns många här med bättre pipor.

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar

--- Citat från: pxm skrivet 15.03.2014, 18:05:57 ---Det här är snyggt och riktigt bra.
Sköna gitarrsound också.
Mixen sitter bra, klart och fin....
Och det är gott om luft i musiken  :)
Gillar det här - mycket !!!!
Bra, Gurano !!!!

mvh

--- Slut citat ---
En får tacke!

--- Citat från: Marsall skrivet 15.03.2014, 18:26:39 ---I diggit to!" riktigt sköna riff och grooves!  :)

Skall  jag skall hitta på  nån text ? så kanske jag o Tokai överraskar med en duett!  :D

--- Slut citat ---
Nice att du diggar. Har ev ev sång på gång - jag återkommer senare om jag behöver sång.

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion