Forum > Demolåtar

Marsall & Eddi - ge mig din kärlek ( Eddi på synt) Klar!!

<< < (5/8) > >>

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 16.03.2014, 14:42:13 ---Håller med Bjurte lite - tycker att synthen är lite för subtil.
Den oönskade disten finns kvar, t.ex. vid 5 på KR-spelaren.

/G

--- Slut citat ---

Synten?
Hörde ett fräsande från orgel som jag gillade. Skulle önska något ställe där instrumenten når ett crescendo. Typ ett solo nånstans. Kul med ditt egensinniga musiksnickrande.

Marsall:

--- Citat från: Asti skrivet 16.03.2014, 12:29:06 ---Spännande låt med lite udda och sköna gitarr-riff och harmonier!
Skulle nog vilja ha lite mer tyngd i trummorna och gärna lite fler trumfills...
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti för gillande o tyck :D
Mer tyngd i trummorna vill du ha ännu mer fläsk i dom eller mer volym? :unsure: :)
skall kolla om jag får till några fills..  :) Vill inte förstöra enkelheten i trummorna,,men kollar upp möjligheten .. ;)

--- Citat från: bjurte skrivet 16.03.2014, 14:35:49 ---Lite småpunkigt va ?? :)
Du kör verkligen din egen grejj och detta känns otroligt eget, skönt fläsk i basen..
Men Eddi ponken var allt diskret, för jag hör fn.. ingen synth... :huh: ;)

--- Slut citat ---

Tack Bjurte för fläskbas o eget"  :D  Jag testar stenhård nya dawenprylarna..mycket gottis att använda :D o Punk e inte fel heller Tackar!! :)
Eddi ligger med sin goa synt och spökmullrar finfint under verssång mm ..Skall jag höjja mer ? ..

--- Citat från: Gurano skrivet 16.03.2014, 14:42:13 ---Håller med Bjurte lite - tycker att synthen är lite för subtil.

/G

--- Slut citat ---

Tack Gurano för tyck o återkoppling :D
skall jag höjja synthen mer ?

Marsall:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.03.2014, 15:36:36 ---

/G

--- Slut citat ---

Synten?
Hörde ett fräsande från orgel som jag gillade. Skulle önska något ställe där instrumenten når ett crescendo. Typ ett solo nånstans. Kul med ditt egensinniga musiksnickrande.

--- Slut citat ---

Tack Max för gillande av musiksnickeri" :D
Jo visst fräser orgeln gott!! Jaoo solo e inte kanske min speciallitet mera slinger..Och att slingra sig ..he he..  :lol:..Får fundera över crescendot ..Tack för tipset!

Eddi:

--- Citat från: bjurte skrivet 16.03.2014, 14:35:49 ---Lite småpunkigt va ?? :)
Du kör verkligen din egen grejj och detta känns otroligt eget, skönt fläsk i basen..
Men Eddi ponken var allt diskret, för jag hör fn.. ingen synth... :huh: ;)

--- Slut citat ---
:lol: nä det är en rockorgel som mullrar lite bara, kanske ska upp något eller njä den finns där det räcker kanske.

Asti:
Jag menade bådadera - mer botten och lite starkare!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion