Forum > Demolåtar

pxm - "Snake"

(1/4) > >>

pxm:
Det går inte att posta filen eftersom arkivet är fullt får jag ett meddelande om.

Hursomhelst, jag skall ändå posta den på ett bluesforum så jag lade ut den på tuben......
så jag delar filmen istället.... :)

Jag bara kände för att spela litet gitarr idag

mvh

Edit;
Ny version där jag försöker sjunga solfege´  :lol:

mvh

Eddi:
Det känns som att din envishet vinner i längden när du kör dina konstiga skalor och dina lite märkliga ackord - påminner lite om hendrix faktiskt. Tycker att det här lät riktigt bra :)

Superyngwie:
Right on Johan! Cool låt! Det enda jag skulle vilja ha mer av är vibrato, men jag är ju Yngwie/Blackmore/Moore-skadad  :rolleyes:

pxm:
he, he-jag har precis lärt mig att hålla fingrarna still och få rena toner, men du har rätt, S-Y,-det blir litet statiska toner för att komma från en gitarr...skall öva litet och tänka på det till nästa blues...det blir litet mer feeling med vibrato, ju !!!!  :)

mvh

Marsall:
Bakgrundskompet Bluesar fett skönt disharmoniskt gung!! :).. Sen tycker jag att du skall få till lite egen sång på den.. Sen kan du fylla på med soloinprovisationprylar och hotta upp den lixom Jag tycker du skall jobba på den o binda ihop !! Cool låt Pxm :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion