Kontrollrummet

Eddi & Perowitch - Center of the universe

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Det här gillar jag.

Nice collab..Rysar varning där du tar i med pipan Eddi och snyggt delayat.Det är mycket som låter i mixen och sextiocentimeter från monitorerna blir det lite mastigt.Inte direkt grötigt men mycke som låter.Slet på mig lurarna,ja det är mycke som låter men det fungerar till låten.

Gott jobbat båda och en super bra låt!

Mike


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Det här gillar jag.

Nice collab..Rysar varning där du tar i med pipan Eddi och snyggt delayat.Det är mycket som låter i mixen och sextiocentimeter från monitorerna blir det lite mastigt.Inte direkt grötigt men mycke som låter.Slet på mig lurarna,ja det är mycke som låter men det fungerar till låten.

Gott jobbat båda och en super bra låt!

Mike
Kul att du gillar HM önskar att jag kunde hitta på flera sådana där hookar som i den här reffen men de står inte i kö direkt. Mycket ljud ja du får backa lite bara.
Tack för lyss o tyck Mike :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad palm

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 315
    • Visa profil
Japp...fortfarande mycket bra!

Denna hook är en RIKTIG hook (för mig). Så snyggt. Din sång på versen passar också som handsken. Detta har ni gjort bra båda två!

STORA tummen upp!

/Palm


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Japp...fortfarande mycket bra!

Denna hook är en RIKTIG hook (för mig). Så snyggt. Din sång på versen passar också som handsken. Detta har ni gjort bra båda två!

STORA tummen upp!

/Palm
:D Ja jag vet ju att du verkligen gillar hooken - du har ju gjort en egen version och PM:at mig med den, bra uttolkad men helt egen - ja det är väl en sån där hook som man får vänta på ett tag innan det kommer en ny.
Stort tack för tyck Palm :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se