Kontrollrummet

Eddi & Perowitch - Center of the universe

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
LÅTNAMN:           Center of the universe
ARTIST/GRUPP:   Eddi & Perre
GENRE:               Hating oligarker
LÅTLÄNGD:         4,44
KOMPOSITÖR:     Eddi
PRODUCENT:       Njä
EV. MEDVERKANDE: Eddi & Perre
INSPELNINGSÅR: 2014-03

Tack för alla lyssningar och kommentarer - vi gillar den som den är nu :D
« Senast ändrad: 22.03.2014, 02:59:09 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Skönt intro, skulle önska att distgitarrerna låg lite högre och mer intensiva.. där !
När låten går ner i varv för sång kunde du skala av ännu mer, ackord synten kunde vara lite glesare och luftigare kanske..
Bra start tycker jag, lite 80:tals pop och sånt går ju jag igång på!! ;)
Trummorna lite mer kraftfulla i introt och på sångdelen kanske bara hi-hat och en rak kick.. experimentera lite med olika intensiteter på rythmerna i dom olika delarna..
« Senast ändrad: 12.03.2014, 02:18:12 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
bra intro. Jag gillar att trummisen går över till rimshot då sången börjar.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Jag tycker Bjurte har bra idéer till denna! Snyggt intro  :)
Plinkar på en låt...


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Snyggt intro, kan bli en bra låt.  :)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Skön start.. lite tv-spelsvibbar.. håller med skala av där sång var tilltänkt o låt bas o trumma hålla sången vid liv o sen kanske pumpa synthen som reffe? ..


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Mycket bra utkast, det här kommer bli bra B)
Bjurtes tips är, som sagt, fina!

Följer denna.

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Lite starkare trummor i början. Kanske en therimen (spökorgel) som också spelar synthmelodin...
Lite mindre av de dova synthtonerna där sången ska in.
Snyggt!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Ja det är lite ihopkört med alla instrumenten i början - ja allt är ju i början - så här kan det kanske låta i slutet när man vill ösa. Jag gillar skarp melodin som synthen spelar eller vad det är, den känns lite bekant men kommer inte på nån liknelse.
Sen vill jag ha trummisen spela vad det nu heter rullande på hihaten. Men lättare sagt än gjort om man inte har en färdig midi vill säga.


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
1. Är den snodd?
Inte vad jag kan bedöma.. Om man anstränger sig så kan man dra paralleller till en gammal "James Bond" låt, men då får man anstränga sig...
2 Vilket/vilka mer instrument borde in i början?
Tycker att det låter bra som det gör... Men det är ju inte mycket tid man får för bedömning, såatt.. Vahetere...

Kan inte svara på resten, då jag får höra en ytterst liten "snutt"...
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tack
Bjurte
MaxB
Plinka
Roffe H
Marsall
Marre
Asti
Tokai

och
Hogge

För glada tillrop och tips, jag har följt en del - känner att jag har kvar mycket med trummorna fast ingen har ju kommenterat dom så...?

Nåväl nu har jag sjungit in en vers/refräng och tänkte att den här låten behövde lite överstyrd sång men nja nu vet jag inte längre - ska det vara mer DM eller Bono eller Sting eller nåt? Eller viska fram sången kanske. Den här gången är det drygt 2 minuter och ja eftersom jag tänkte skriva en ny vers/refräng och lägga till så är det ju ungefär hela låten - hade inte tänkt några bryggor eller liknande men kanske jag tänker fel där..?

Jag tar tacksamt emot kommentarer - känner mig lite vilsen med den här typen av låtar vad det nu är för något :wacko:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad palm

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 315
    • Visa profil
Hej!

Detta är en riktigt snygg intro mello....och mellanspels mello. Det jag saknar i dessa delar är någon typ av (för mig blir det punkgitarr) men egentligen fel uttryck....men en slamrande gitarr som slår på många strängar och åttondelar ....inte så dovt ljud utan med mer klarhet. Vet inte om du förstår hur jag menar - hör något i hövvet i alla fall (nej det är inte andra röster :-)
Frågan är om inte denna hook - borde bli besjungen efter INTRO som någon typ refr *fundering*

På verserna hade jag dragit ner på allt runtomkring ännu mer....snyggt suggestiv sång med någon återhållsam pad. Kul rörelse du gör med basen andra rundan.....den spelar lite ibland....det skapade luft....och nästar runda spelar den mer. Det gjorde sig bra tycker jag!

/Palm


Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Det är en bra låt och det hörs att du lagt ned jobb på den....
Låten har en cool  atmosfär liksom... :)

mvh
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Tycker sång o slinga på versen e klockren.. Går det att fixa att synthkompet inte låter ackord lixom under sången.. Mera glidtonssynth o :wacko:.. Sen pang med synthslingan och nån skön reffesång  o varför inte trycka dit en tunggura som lirar med synthen ?.. Låter nu lite sisters of Mercy" riktigt Gottmos  B)


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Hej!

Detta är en riktigt snygg intro mello....och mellanspels mello. Det jag saknar i dessa delar är någon typ av (för mig blir det punkgitarr) men egentligen fel uttryck....men en slamrande gitarr som slår på många strängar och åttondelar ....inte så dovt ljud utan med mer klarhet. Vet inte om du förstår hur jag menar - hör något i hövvet i alla fall (nej det är inte andra röster :-)
Frågan är om inte denna hook - borde bli besjungen efter INTRO som någon typ refr *fundering*

På verserna hade jag dragit ner på allt runtomkring ännu mer....snyggt suggestiv sång med någon återhållsam pad. Kul rörelse du gör med basen andra rundan.....den spelar lite ibland....det skapade luft....och nästar runda spelar den mer. Det gjorde sig bra tycker jag!

/Palm
Ok jag tror jag förstår vad du menar med guran, och kanske ska refränghooken få några ord i alla fall - bra tänk tack för tyck Palm :D

Det är en bra låt och det hörs att du lagt ned jobb på den....
Låten har en cool  atmosfär liksom... :)

mvh
Kul att du gillar Pixel men jag har inte lagt ner en massa jobb på den den liksom mera sipprade ut färdig på något sätt och det är väl de som blir bäst kanske. Faktum är att texten skrev jag 2 dagar innan  strax innan sängdax på 10 minuter sedan ramlade synthooken ner två dagar senare och när den var satt funderade jag på en text och kom ihåg att jag har ju en som ligger o skräpar här.Tack för tyck PXM :D

Tycker sång o slinga på versen e klockren.. Går det att fixa att synthkompet inte låter ackord lixom under sången.. Mera glidtonssynth o :wacko:.. Sen pang med synthslingan och nån skön reffesång  o varför inte trycka dit en tunggura som lirar med synthen ?.. Låter nu lite sisters of Mercy" riktigt Gottmos  B)
Systrarna hade jag ingen koll på men lyssnat på tuben och kan höra lite likheter - kul. En mer glidande synth? Tja kanske, nåt som sjungs på reffen - tror det faktiskt. Tack för lyss o tyck Marsall :D

Det kommer att hända lite med denna under kvällen vill jag utlova - bara för att pressa mig själv lite - och det kommer att bli j*kligt bra :lol:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här. 
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här. 

Nu verkar vi ha nått KR´s limit det går inte att ladda upp en ny låt längre - jag har meddelat Thomas via PM.

"Ett fel har uppstått!
Uppladdningskatalogen är full. Försök med en mindre fil, eller kontakta en administratör."

Kul att du gillar Micke i alla fall - nu har Perre lagt trummor och jag har sjungt om så jag ville gärna lägga ut den nya versionen som bara är SÅ BRA tycker jag själv i alla fall - men tji fick jag, och ni.........
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här. 

Nu verkar vi ha nått KR´s limit det går inte att ladda upp en ny låt längre - jag har meddelat Thomas via PM.

"Ett fel har uppstått!
Uppladdningskatalogen är full. Försök med en mindre fil, eller kontakta en administratör."

Kul att du gillar Micke i alla fall - nu har Perre lagt trummor och jag har sjungt om så jag ville gärna lägga ut den nya versionen som bara är SÅ BRA tycker jag själv i alla fall - men tji fick jag, och ni.........

YIPPIE nu lyckades det :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
härligt! Mumsiga trummor o reffesången blev också benet i byxan2 ..Mastigt verk är det på väg att bli ..Lite finslip på trummorna nu bara..


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
Eter en grundlig analys kom jag fram till

Djävligt bra

att leva är att dö


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
härligt! Mumsiga trummor o reffesången blev också benet i byxan2 ..Mastigt verk är det på väg att bli ..Lite finslip på trummorna nu bara..
Ja mumsigt värre blev det. Perre sa ungefär som så att - dina trummor är ok tänkte bara fixa lite i början - jo hej - så vart det ju inte - jag tror inte det finns något att finslipa på trummorna är perfekta men tack för tyck Marsall :D

Eter en grundlig analys kom jag fram till

Djävligt bra


Jag gillar din analys-maskin Tony :lol:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Girly

Gillar verkligen refrängen...när du klämmer i på sången...kan annars tycka sången på verserna är lite låg och tenderar att bli lite grötig och instängd. Men refrängen är kanon!  :D
/Girly
Spotify - Heartbeat Inverted *** SoundCloud - Lena Lannergren *** YouTube - Lena Lannergren


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
skönt, ekot på refrängen är en superskön idé. You built the wall!
Tung låt och jag gillart.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Gillar tänket här.

MEr synthar åt Eddi. Riktigt rolig lyssning det här.
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
När jag hör introt för synthljuden tankarna till temat i Snobbar som jobbar (The Persuaders)!  :)
Men det är bara själva synthljuden och är absolut ingen stöld av melodi eller något annat.
Sången i refrängen är toppen! Du är bra på att "ta i"!
I verserna blir sången lite mer instängd. Kanske kunde du pröva lite mer rumsljud även där..?
Mixen i verserna är lite basig och "bumlig". Känns som att synthbasljud, bastrummor och
elbas kolliderar där på något sätt..
Bra låt!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Vad skön den börjar bli!  :D Älskar hur du tar plats i sången på de delayade refarna  :wub: Så snyggt!
Gitarren drunknar en del i syntharna. Och ljudet, har du limiter på? Låter så och kanske behöver den få det lite vilsammare för mer klarhet i mixen ;)
Plinkar på en låt...


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Lite som Astis tyck om "bumsighet" , men annars, som jag skrev,  kan bli en bra låt och visst blev det!  :)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Jag har tidigare missat att Perowitch spelade trummorna. Gillar trummorna!
Pitch-fix på sången vid 122 är ganska diskret men visst finns den där ?  :unsure:
Tung låt!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Gillar verkligen refrängen...när du klämmer i på sången...kan annars tycka sången på verserna är lite låg och tenderar att bli lite grötig och instängd. Men refrängen är kanon!  :D
/Girly
Tack Girly tanken var liksom att verserna skulle låta lite mysko - kanske borde upp ett snäpp, vi får se?
Tack för tyck :D

skönt, ekot på refrängen är en superskön idé. You built the wall!
Tung låt och jag gillart.
Ja det är liksom en känga till alla despoter som envisas med att styra och ställa med den enda glob vi har.
Tack för tyck Maxen :D

Gillar tänket här.

MEr synthar åt Eddi. Riktigt rolig lyssning det här.
Tack för tyck Div :D

När jag hör introt för synthljuden tankarna till temat i Snobbar som jobbar (The Persuaders)!  :)
Men det är bara själva synthljuden och är absolut ingen stöld av melodi eller något annat.
Sången i refrängen är toppen! Du är bra på att "ta i"!
I verserna blir sången lite mer instängd. Kanske kunde du pröva lite mer rumsljud även där..?
Mixen i verserna är lite basig och "bumlig". Känns som att synthbasljud, bastrummor och
elbas kolliderar där på något sätt..
Bra låt!
/Asti
Perres bastrumma har med sig en bassynt också som var lite oplanerad det ger en del bummel som jag inte riktigt kan göra nåt åt för jag vill inte byta trummorna nu. En röst till för att göra verserna mer tydliga hm.. ok.
Tack för lyss tyck Asti :D och nej det var inte snobbar som jobbar jag tänkte på när jag letade synthljud :lol:

Vad skön den börjar bli!  :D Älskar hur du tar plats i sången på de delayade refarna  :wub: Så snyggt!
Gitarren drunknar en del i syntharna. Och ljudet, har du limiter på? Låter så och kanske behöver den få det lite vilsammare för mer klarhet i mixen ;)
Jag gör som vanligt å skyller på Perre han gillar sådana där limiters och sånt - om du lyssnar i slutet där trummorna är tysta så borde det låta "bättre" men med det sagt vill jag säga att jag gillar trycket i hela låten även om den låter lite ungdomlig Perre är ju yngre än mig you know :lol:
Kul att du gillar delaysången - jag med :)
Tack för tyck Plinka :D

Lite som Astis tyck om "bumsighet" , men annars, som jag skrev,  kan bli en bra låt och visst blev det!  :)
/Roffe H
Visst blev det :)
Tack för återkommande tyck Roffe :D

Jag har tidigare missat att Perowitch spelade trummorna. Gillar trummorna!
Pitch-fix på sången vid 122 är ganska diskret men visst finns den där ?  :unsure:
Tung låt!
Jag skulle aldrig få mina trummor att låta så här - jag lovar - tyvärr - tur vi har Perre som alltid tar ut svängarna.
Och jag blev ju tvungen att kolla - jo jag hade dragit lite i reglarna där men när jag drog tillbaka dom nu så hörde jag att det egentligen inte hade behövts - den snabba uppgången blev lite tydligare med pitchen - så du hörde helt rätt.
Tack för återfallslyssningen Maxen :D

När alla fått för mycket Jazz ett tag så hoppas jag ni kommer hit och lyssnar på denna absolut jazzfria lilla låt. B)

Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Så bra det här blivit då :rolleyes:

Din röst sitter som spiken här, speciellt på reffarna, får lite Emu-vibbar ibland..fast eget är det här såklart, svinbra ju, gillar stuket!

Well done folks!

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Freddy

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 310
    • Visa profil
En av de bättre från dig i mitt tycke. Bra låt. Gillar refrängen som jag tycker är riktigt bra, melodierna och sången på refrängen är helt rätt.

Mixen är lite bumlig, behöver skäras lite med EQ på denna. Speciellt gitarrer och bas. Det krockar lite och grötar.
Sen är jag inte jätteförtjust i hihaten, som låter lite urgröpt och onaturlig, låter lite som ni kört en överdriven exciter på den?
Trummorna är lite otajta från och till med, behöver justera vissa hihat-slag t.ex. Sen tycker jag även dubbelslagen på hihaten på refrängen är lite fjompiga, bättre att skippa dom i min mening.

Lite korrigeringar så är den hemma, men det behövs lite mer jobb för låten är bra.
"I can take you far but I'll burn you out before we get there"

https://soundcloud.com/gitarrfreddan


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Så bra det här blivit då :rolleyes:

Din röst sitter som spiken här, speciellt på reffarna, får lite Emu-vibbar ibland..fast eget är det här såklart, svinbra ju, gillar stuket!

Well done folks!

/Marre
Tack Marre för lyss och tyck :D

En av de bättre från dig i mitt tycke. Bra låt. Gillar refrängen som jag tycker är riktigt bra, melodierna och sången på refrängen är helt rätt.

Mixen är lite bumlig, behöver skäras lite med EQ på denna. Speciellt gitarrer och bas. Det krockar lite och grötar.
Sen är jag inte jätteförtjust i hihaten, som låter lite urgröpt och onaturlig, låter lite som ni kört en överdriven exciter på den?
Trummorna är lite otajta från och till med, behöver justera vissa hihat-slag t.ex. Sen tycker jag även dubbelslagen på hihaten på refrängen är lite fjompiga, bättre att skippa dom i min mening.

Lite korrigeringar så är den hemma, men det behövs lite mer jobb för låten är bra.
Tack för lyssning och kommentar Freddy, nytt för mig att bas och gura krockar - bra tips ska kolla det, annars tar ju drumsen över ganska mycket av de lägre frekvenserna, hihat-funderingarna får jag ta vidare med Perre inget som jag retat mig på dock - därför jättebra med synpunkter från en som gör liknande musik eller ja åt det här hållet i alla fall. Kul att du gillar låten :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou E&P!
Denna låten e ju fantastico! Skrovlig och kantig, överkomprimerad, knastrande och fräsig.... trots detta låter hela paketet nästan färdigt. Körde en provmastring för att lite jämna ut "taggarna" men tyckte att originalet låter bättre i sin "råa" form. Mycket charmigt arr och sången sitter just så snyggt som den ska sitta i en låt som denna. :)

Det var allt från Kyrkslätt denna gång, bra jobbat!

h.    johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tjou E&P!
Denna låten e ju fantastico! Skrovlig och kantig, överkomprimerad, knastrande och fräsig.... trots detta låter hela paketet nästan färdigt. Körde en provmastring för att lite jämna ut "taggarna" men tyckte att originalet låter bättre i sin "råa" form. Mycket charmigt arr och sången sitter just så snyggt som den ska sitta i en låt som denna. :)

Det var allt från Kyrkslätt denna gång, bra jobbat!

h.    johan
Härligt att höra Johan - jo Perre och jag har nog kommit fram till att den duger som den är. Börjar vi pilla så kommer vi aldrig i mål. Så denna är på väg till Färdiga.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tack för alla lyssningar och kommentarer - nu blev det bestämt att vi flyttar över den till färdiga - visst lite överkomprimerad är den nog men va f*n vi gillar den som den är :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se