Sköna harmisar o bra mixat gillar även disharmonin i helheten med den svävande leadsången med den svarande kören mot det småettriga gurakompen i bakgrunden med solot som på posten.. Hög klass på låt i sin genre och superbt collab 

Haha, det tackar vi för! Du har rätt, det är en viss disharmoni i helheten på det sätt du beskriver, har inte tänkt på det så innan

Håller med, snygg mix av pxm
Det låter ju jättebra! Kul att få spela lite så varsågod med solot! Pxm's förtjänst att det är jazzljud, hade jag rattat hade det nog varit full dist och stort reverb (och kanske ett och annat sweep-arpeggio
).

.............................
PXM:
Kul pxm att du drog in mig i detta, även om jag säkert råkade förändra grundidén en del

Tack, och du är grym på att mixa!
.............................
........
Stilla söndagsbluesgung. Snygg ljudbild och fina, krispiga akustiska gitarrer.
Håller med Bjurte om att sologitarren kunde fått lite ljusare framtoning och kanske
varit något starkare i mixen. Basen kunde nog också höjas en aning...
Fin sång av Plinka och bra framförande även i övrigt.
Skön lyssning!
/Asti
Tack Asti! Ja, basen kunde säkert höjas lite med fördel, men vad gäller sologitarren, hade vi nog fått plocka bort sången istället om den ska framträda mer, vi har provat och det blir för stor konkurrens mellan sång och gura, så vi har valt att ha mixen så här denna gång!