Forum > Färdiga produktioner

Fredrik Karlsson - Move on

<< < (2/6) > >>

Fredrik Karlsson:
Tackar Harmonicamike!!

Du kanske kan va räddaren i nöden o lägga på lite munspel på partierna som Tokai pratar om (iofs så kan du lägga munspel på alla ställen som du tycker passar)???

Skall kolla upp gitarr vs piano delarna ljudmässigt!

Harmonica mike:

--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 10.08.2007, 10:07:56 ---Tackar Harmonicamike!!

Du kanske kan va räddaren i nöden o lägga på lite munspel på partierna som Tokai pratar om (iofs så kan du lägga munspel på alla ställen som du tycker passar)???

--- Slut citat ---

Visst kan jag lägga munspel,men jag har dåligt med tid..Är det ingen stress så kan du få det på nån vecka..Bor i stugan och har inte tillgång till studion förrän i september..

Mvh
Micael

Fredrik Karlsson:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.08.2007, 10:17:30 ---
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 10.08.2007, 10:07:56 ---Tackar Harmonicamike!!

--- Slut citat ---

Visst kan jag lägga munspel,men jag har dåligt med tid..Är det ingen stress så kan du få det på nån vecka..Bor i stugan och har inte tillgång till studion förrän i september..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tackar och bockar (den som väntar på nåt gott...)!
Behöver du tempo eller nåt annat är det bara att hojta till?

Fredrik Karlsson:

--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 10.08.2007, 10:21:27 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.08.2007, 10:17:30 ---

--- Slut citat ---

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tackar och bockar (den som väntar på nåt gott...)!
Behöver du tempo eller nåt annat är det bara att hojta till?

--- Slut citat ---

Förresten om du tycker att det skulle behövas lite gitarrfills oxå får du gärna fråga han som lirar på din/er låt "Share the pain" i b delen, diggar hans lir o sound, hade kanske varit coolt att variera er två med fills?  (Plus att det ser extra proffsigt ut i CD konvulutet med "Special Guests"  ;))!

equality:
Skönt stuk. Gillar genren och du (ni) behärskar den helt klart. Sånt som är extra kul att höra på lokal. Snygga gitarrer, tajt och snygg ljud ö h t. Bra sång med rätt attityd.
Saknar ett intensitetshöjande solo, hammondorgeln verkar lite på gång där men håller tillbaka tyvärr.  :rolleyes: Trots sticket blir kanske ackordgång lite tjatig
men ojdå är innne på fjärde lyssningen nu. Det förklarar saken!  :D   

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion