Forum > Färdiga produktioner
Fredrik Karlsson - Move on
mahan:
Bump sa Fredrik och det passar mig! :D
En rikti liten naggis jenkkitåralåt. Nu blir den lite för liten, gott försök med hammonden som inte ledr nånstans men vad saknar är några stora, feta, smöriga guror i choruset, det kunde ge det lyft detta alster behöver. Och sen förståss obligatoriska solot!
Låten e ju fin men låter helt för snäll, ackordgången är ju uppbygd så att den skriker efter skitig gurakomp!
Sången o stämmorna skitsnygga!
Snyggt jobb, mera smör i pannan så tar du hem det! :)
h. JOhan
Fredrik Karlsson:
Tackar mahan!
Jo jag får nog försöka tuffa till gurorna (kanske skall testa med chorus oxå?) och nu är ni ju flera stycken som påpekat om ett solo, skall kolla lite på det och samtidigt kolla in vad Harmonica Mike har för ideér!
Hammondorgeln var mest en grej för att leka till det lite i slutet för att det inte skulle bli så stelt så den leder egentligen bara till slutet :)
(Blev orolig när du inte svarade, har ju blivit bortskämd med att du alltid har några goda ideér i rockarmen :unsure:)!
mahan:
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 12.08.2007, 13:03:33 ---Tackar mahan!
Jo jag får nog försöka tuffa till gurorna (kanske skall testa med chorus oxå?) och nu är ni ju flera stycken som påpekat om ett solo, skall kolla lite på det och samtidigt kolla in vad Harmonica Mike har för ideér!
Hammondorgeln var mest en grej för att leka till det lite i slutet för att det inte skulle bli så stelt så den leder egentligen bara till slutet :)
(Blev orolig när du inte svarade, har ju blivit bortskämd med att du alltid har några goda ideér i rockarmen :unsure:)!
--- Slut citat ---
Svarar så gptt jag kan, har nu legat på en holme nästan 2 veckor, ingen el inget vatten, lite Robinsson feeling, har haft laptoppen med mig, vodaphone mycket långsamt nätlöst modemsystem, och batterierna dör i nåt skede, så därför är jag stundom away! :D Jag kommer att fira inkommande vecka i Latvien tror jag, Riga heter stan, kolla lite med musik o kultur där, så blir sparsamt med kommetarer från mig närmaste veckorna :)
h. JOhan
Fredrik Karlsson:
--- Citat från: mahan skrivet 12.08.2007, 15:38:00 ---
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 12.08.2007, 13:03:33 ---Tackar mahan!
--- Slut citat ---
Svarar så gptt jag kan, har nu legat på en holme nästan 2 veckor, ingen el inget vatten, lite Robinsson feeling, har haft laptoppen med mig, vodaphone mycket långsamt nätlöst modemsystem, och batterierna dör i nåt skede, så därför är jag stundom away! :D Jag kommer att fira inkommande vecka i Latvien tror jag, Riga heter stan, kolla lite med musik o kultur där, så blir sparsamt med kommetarer från mig närmaste veckorna :)
h. JOhan
--- Slut citat ---
Jo vi har en liknande stuga som ligger på en ö utan el, vatten toa så det blir att koka vatten från sjön över öppen eld och så har vi ett ute dass!
Tur att jag hann få mina kommentarer av dig då innan du drog ;)
Ha det gott på Riga nu!
Dividend:
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 11.08.2007, 22:01:44 ---bump
--- Slut citat ---
Skall bara upplysa dig om att jag inte kan ladda ner från speedyshare och många andra ställen eftersom jag sitter i kina. (Förmodligen.)
Har du nån msn eller så (skall kolla), eller så kan du ladda upp på nån av mina servrar... (Om jag får lyssna alltså :lol:, vilket jag gärna gör)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida