Disco Gura is da shit..
Inte bara jag som förstått..
Du sjunger skitbra och bra melodi. men som du säger lite osynk mellan gitarr o bas..
Kan bli bra detta, kanske att jag tycker du kunde leta efter en skön 'basgång' istf. oktavspelet där, blir lite slentrian annars..
Men helt klart en bra start..
Kula att leka Nile Rodgers

Tänker spela in elbas istället för den samplade och får se om jag hittar på nån bättre basgång. Tack för tyck!
Lite osynk, men helt klart en bra låt och en bra start. 
/Roffe H
Tack Roffe!
Bra början 
Hoppas få till bra fortsättning också:)
Tjou ZZEB!
Ja ja ja ja... bara låt det gå vidare, kompet behöver inte vara desto märvärdigare eftersom du har en enormt snygg sångröst som gör mer än 50% av helheten. Våga dig på lite chorus stämmor och nån liten synth eller gura riff eller kanske t.om ett soolo.
Kör vidare så länge diskoguran e varm, den gillas åxå!
h. johan
Tack Mahan. Är väldigt tacksam för att du/ni uppskattar rösten och att jag har möjligheten att utrycka det jag vill.
Oftast är jag fylld av tvivel till det jag håller på med men det blir bättre med åren. Skulle tro att många av er andra på KR också är likadana. Ena dan tycker man att man gjort en låt i världsklass och nästa dag slänger man den i papperskorgen:)
Ska testa lite med körer och nånting mer för att få refrängen att lyfta. Tack!
Låter bra detta.. Personligen så kastar jag mig i skydd då den här genren gör entré, men jag kan ändå inte bortse ifrån att Du lirar & sjunger hur snyggt som helst, och låten kan lätt konkurrera med resten av det som spelas på radion (de få ggr jag lyssnar på radio)...
En riktig rökarrefräng på detta så är Du hemma!!
Tack Hogge!
Vad är det du tar skydd för? Är det så att du är rädd för att släppa ut den discoglittrande glamour kille som egentligen bor inom dej

Försöker nu för tiden att ge varje idé en chans innan jag slänger den i papperskorgen. Oavsett om jag från början tycker den är bra eller inte så kanske jag kan få in den i ett sammanhang där den passar.
Sen är det väl så att jag inte har någon direkt plan eller viss typ av musik som jag eftersträvar. Kanske skulle vara på annat vis om man försökte få ihop en helhet till en skiva.
Finfin grund zzeb...och topp sång o slingor..hör inte riktigt allt du sjunger.Sången lite för låg o dov i ljudet ..Men hör att den kommer bli kalas.. Hotta upp med lite körer o stämmor runt reffe o dyl ..Och mer guror och synthtrix så blir det mums dethär.. 
Marsall, tack. Har ofta problem med dova mixar och har nog inte hittat formeln för att få till det ännu. Gött att du uppskattar sångslingorna. Var lite det jag var ute efter att kolla om de håller.
Håller med övriga. Kan nog bli kanon. Skönt sväng!
Tack MacTS
Tycker det låter alldeles utmärkt. Lite låg mix och dovt ljud. Blir nog skitbra när det är klart.
/Gurano
Tack Gurano, återkommer med en bättre variant av mix.
Jag måste återgå till jobbet. Jag får lyssna och kommentera era alster ikväll.
Hej så länge!