Forum > Demolåtar

Hogge - Need some advice... UPPDAT: 11/4

<< < (7/8) > >>

MaxB:
Gillar det jag hör i 102 sekunders-svängen. Låter bra i ljudbilden.

hogge:

--- Citat från: Roffe H skrivet 28.03.2014, 12:48:57 ---Tycker också det låter bra, inget blurr för min del, reffen är helt ok.  :)
/Roffe

--- Slut citat ---

Tack så mycket Roffe... Har dock gjort om refrängen ändå.. Den gamla sparar jag dock till framtida projekt..

--- Citat från: Marsall skrivet 28.03.2014, 13:16:59 ---Låter bra tycker jag mellan lagdelarna..dålig lyss nu men du börjar få ihop det hör jag ..Lite oroliga trummor på reffen fortfarande men du har ju fått tips där.. pop on"

--- Slut citat ---

Jag är medveten om de "oroliga" trummorna, men jag ska testa Eddi:s tips där...
Tack snälla för synpunkter!

--- Citat från: Asti skrivet 28.03.2014, 14:11:41 ---Låter bra! Inget fel på refrängen....
Fortsätt!  :)
/Asti

--- Slut citat ---

Tack min vän... Jag gillade refrängen (till viss del i alla fall) också, men tog ändå beslutet att göra nåt annat (se svar här ovan.... Eller blir det nedan??)...

--- Citat från: MaxB skrivet 28.03.2014, 14:24:51 ---Gillar det jag hör i 102 sekunders-svängen. Låter bra i ljudbilden.

--- Slut citat ---

Tack Max!! Tack för att Du orkade lyssna igenom den och kommentera!

hogge:
Jaha... Nu har jag gjort vad jag kan (tror jag?), så denna får nog bli Hoggez första engelskspråkiga singel på Spotify sedan 2010..
Förutsatt att jag kan hitta nån som VILL & KAN mixa den för en billig peng...

[mp3=200,20,0,center]http://www.hoggez.se/2014/I_Will_Survave.mp3[/mp3]

PS: Jag ska försöka få till trummorna så som Eddi föreslog.... DS

MaxB:
Jag vill höra mycket mer av lead-sången.

hogge:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.04.2014, 22:53:29 ---Jag vill höra mycket mer av lead-sången.

--- Slut citat ---

Ja, den var lite låg va???

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion