Forum > Demolåtar
Hogge - Need some advice... UPPDAT: 11/4
MacTS:
Jag hör ingen blurrighet och rörighet...tycker definitivt du har nåt bra på gång här!
hogge:
--- Citat från: MacTS skrivet 15.03.2014, 22:59:00 ---Jag hör ingen blurrighet och rörighet...tycker definitivt du har nåt bra på gång här!
--- Slut citat ---
Va roligt.. Tack snälla.. Då ska jag jobba vidare med denna...
hogge:
Tjena bena, musiclovers...
Råkade ju slå näven rakt i datorn (så kan det gå ibland), så jag har haft vissa brister i utrustningen ett tag.. Men häromdagen lyckades jag limma ihop den, och då satte jag mig direkt och försökte få till nån annan variant på refrängen...
Såååå... Vad tror Ni om detta? Bättre? Sämre?
Synpunkter och förslag mottages med tacksamhet..
[mp3=200,20,0,center]http://hoggez.se/2014/Rock_Mars2014_2.mp3[/mp3]
Eddi:
Kommer inte ihåg den förra men det här låter bra - men jag skulle önska att du skiftar till 1 och 3 på virveln på reffen då blir det mer sug eller kanske till o med 1, 2, 3, och 4. Du kan ju testa :unsure:
hogge:
--- Citat från: Eddi skrivet 27.03.2014, 20:24:21 ---Kommer inte ihåg den förra men det här låter bra - men jag skulle önska att du skiftar till 1 och 3 på virveln på reffen då blir det mer sug eller kanske till o med 1, 2, 3, och 4. Du kan ju testa :unsure:
--- Slut citat ---
Den förra ligger i trådhuvudet.. Tyvärr så fattar jag inte det där med 1 och 3 etc. men det låter vettigt, så kan Du förklara lite mer pedagogiskt så ska jag absolut prova...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida