Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - What a day
Gurano:
--- Citat från: Asti skrivet 02.03.2014, 20:37:54 ---Jag tycker det blev klart bättre! Skön låt!
Möjligen ska sångreverbet och sångvolymen ner ett litet, litet snäpp...
/Asti
--- Slut citat ---
Minskat reverb och sångvolym lite :)
--- Citat från: mahan skrivet 03.03.2014, 01:20:29 ---Tjou G & P!
Bra låt ni har på gång. Snyggt sjunget Plinka, och bra stämjobb. Sången e dock för dominerande i denna mix så ner med volymen och använd kanske ett reverb med en inställning för en liten eller medelstor hall, nu låter det lite väl stort i förhållande till kompet. Fint guralir och soolona sitter bra och även basisten får poäng för sitt lir som ger en god tillsats både rytmiskt och soundmässigt.
Snyggt kollab, gillas!
h. johan
--- Slut citat ---
Tackar
minskade reverbet och sänkte all sång lite nu
/G
Plinka:
Halloj! tack för alla kommentarer!
Nu fick äntligen jag lyssnat en vända till, ja det är en bättre mix nu och gillar att du höjde stämmorna aningens på refen o så, reverbet är bra, möjligen på vissa ställen skulle sången kunna integreras lite bättre med musiken, men den är helt klart på G!
Så himla skön att tralla till, och som mahan skrev, så snygga guror och bas :D
Roffe H:
Blev bättre med bredd och mer reverb. :) Bra låt
/Roffe H
Gurano:
--- Citat från: Plinka skrivet 03.03.2014, 11:22:20 ---Halloj! tack för alla kommentarer!
Nu fick äntligen jag lyssnat en vända till, ja det är en bättre mix nu och gillar att du höjde stämmorna aningens på refen o så, reverbet är bra, möjligen på vissa ställen skulle sången kunna integreras lite bättre med musiken, men den är helt klart på G!
Så himla skön att tralla till, och som mahan skrev, så snygga guror och bas :D
--- Slut citat ---
:D
--- Citat från: Roffe H skrivet 03.03.2014, 22:23:27 ---Blev bättre med bredd och mer reverb. :) Bra låt
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tackar :D
/G
tigersoul:
+1 på bättre nu ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida