Forum > Demolåtar

Mr G & Plinka - Calling you

<< < (3/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: Asti skrivet 25.02.2014, 12:49:34 ---Snygga gitarrer som vanligt och skönt gung.
Är inte förtjust i den "distade synthen"...tycker den rör till ljudbilden.
/Asti

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar delar av grejorna. Nu sjunger även Plinka

--- Citat från: Roffe H skrivet 25.02.2014, 18:20:20 ---Maffigt och mäktigt, kanske lite mixning, så blir det lättare att tycka.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Jo man kan nog mixa mera. Plinka på sång nu

--- Citat från: Dividend skrivet 25.02.2014, 20:48:47 ---Ja, mixa på.

Snygg idé. Tummen upp.

--- Slut citat ---
Tackar.

Som sagt nu har Plinka spontant lagt på sång.
Tar tacksamt emot ideer och förslag.
Nu med Plinka på sång :D

/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/CallingYou.mp3[/mp3]

Marsall:
Den spontana sången av Plinka sitter som benet i byxan..Sången skall inte va för hög i en sån här dänga tycker jag denna ggr..Men i min lyss liiite upp ändå..låten funkar gott i min smak och lär nog funka fint på svartrocksklubben mä" :D

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 06.03.2014, 21:16:25 ---Den spontana sången av Plinka sitter som benet i byxan..Sången skall inte va för hög i en sån här dänga tycker jag denna ggr..Men i min lyss liiite upp ändå..låten funkar gott i min smak och lär nog funka fint på svartrocksklubben mä" :D

--- Slut citat ---
Tackar!
Nu har jag höjt leadsången liiite :D
/G

Plinka:
Haha, det funkar ju! Såg potentialen i denna, men i mitt program blev allt en enda gröt kändes det som  :D Blev bättre när du G fått mixat in det ;)
Tyckte det var så coolt arr, så fick lite idéer... o ställde mig vid micken och ylade lite... :)
Tycker mixen är bra och snyggt reverb, möjligen på slutet grötar det ihop sig lite, när vi öser på med allt  :P

Marsall:
Attitydsången och dom svävande sköna körerna har nu gett låtens alla delar sin fulländning  :)..Jag diggar när man blandar softsång med attitydsång kontra svävkör det blir gottpåse"....Låten växer för varje lyss  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion