Forum > Demolåtar
MacTS-New born world
MacTS:
Roffe H: Tack!
Bjurte: :lol: ja, man kan inte gilla alla stilar. Gitarrkedjan är: Tanglewood tele-TC Konnekt6-GuitarRig3 (ett ljud är nån Fender-emulering och solo samt andra kompgitarr nån Marshall JCM 800-emulering)
Marsall:
bra lirat o ylat..Vet inte hur du vill ha det ljudmässigt..Lite dovt ljud e de under sångpartierna på instrumenten.. MEN det är nog så du vill hadet".också? .solot e mer krispigt ljud på guran Med all rätt.. :)
MacTS:
Marsall: Mja, jag har ju fått lite "skäll" tidigare för att gitarrerna har varit för brighta...så då fick dom dovas till lite...men mest är det nog så att jag inte är någon supermixare :unsure:
bjurte:
Gitarrena tycker jag har helrätt sound, däremot är basen lite bullrig, inte för hög men just bullrig/Bumlig..
Skulle kunna vara lite tydligare för att öppna upp soundet.. (tycker jag då!) :)
MacTS:
--- Citat från: bjurte skrivet 19.02.2014, 14:46:13 ---Gitarrena tycker jag har helrätt sound, däremot är basen lite bullrig, inte för hög men just bullrig/Bumlig..
Skulle kunna vara lite tydligare för att öppna upp soundet.. (tycker jag då!) :)
--- Slut citat ---
Ah, tack...det ska jag testa
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida