Forum > Demolåtar
Asti - I don´t know...at all (ny version)
MaxB:
Oavsett vilken genre något ska katalogiseras i, gillar jag det här, lite klezmer kanske... :lol:
Dragspelet är en fullträff i det här sammanhanget. Skönt vilt och bångstyrigt, stycke
Harmonica mike:
Uppjazzad blueslatinolatte sitter som en java hos mig :)
Skitbra Peter,finns inget att såga på.
Mike
Asti:
--- Citat från: equality skrivet 14.02.2014, 23:20:32 ---Inte jazz i mina öron mer brasse-latino-nånting. Häftigt när lambadadragspelet(?) kommer in. Kunde väl fått några fler takter för sig själv. Fint arr och mix, möjligen lite stark sång och elguresolo. Skön låt!
--- Slut citat ---
Tycker nog också det är mer åt latino-hållet! Hade tänkt mig ett vildare dragspel, men kom inte på något bättre.
Hade jag fått till det, så hade det nog fått hålla på lite längre...
Ja, hör det nu. Sången är för stark i vissa partier och solot ska ner en bit.
Roligt att du tycker låten är skön!
Tack för synpunkter och tips!
/Asti t.f. latrinunderhållare
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.02.2014, 23:29:30 ---Oavsett vilken genre något ska katalogiseras i, gillar jag det här, lite klezmer kanske... :lol:
Dragspelet är en fullträff i det här sammanhanget. Skönt vilt och bångstyrigt, stycke
--- Slut citat ---
Klezmer är skön musik. Det gillar jag! Kollade ett band som heter Flygande bokrullen för ett tag sedan,
som var riktigt bra! Ja, som sagt, önskar jag fått till dragspelet lite vildare och bättre!
Kul att du gillar och tack för dina synpunkter!
/Asti t.f. dragspelsmissbrukare
Asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 15.02.2014, 08:58:06 ---Uppjazzad blueslatinolatte sitter som en java hos mig :)
Skitbra Peter,finns inget att såga på.
Mike
--- Slut citat ---
"Uppjazzad blueslatinolatte" låter som ett trevligt fack! :)
Skönt att slippa bli sågad! :rolleyes:
Tack för din feedback!
/Asti t.f. Kaffeböna
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida