Forum > Demolåtar

Marsall & equality - Svär inte, Marsallhjälpen är här!

<< < (2/7) > >>

Asti:
Fräcka ljud, men lite jobbigt i längden med de "avhuggna" synthljuden...
Gillar särskilt spel och harmonier mellan ca 40 - 60 sekunder!
Snygg bas!
/Asti

bjurte:
Struttigt va ordet.. :blink:
Men ändå lite ballt.. som ett tufft intro eller brejjk mitt i en låt skulle det sitta mums.. ;)

Plinka:
Jag håller med övriga, det är rätt ballt, men lite jobbigt i längden. Tror som Bjurte att det skulle passa bra som ett brejk mitt i. Basen är cool  :)

equality:
zzeb: Tjena moss! Gjorde som du sa och skapade lite rum. Ackord vet jag inte precis... Minskade även på syntens transienter. Trummorna är nåt funklir från Addictive Drums. Basen är Trilian vilket liksom Omnisphere är från Spectrasonics.
Tack för lyss!
Harmonika Micke: Gott att se dig här igen! Tre mössor i vintern är inte illa! Tack för dom. Det är minsann inte hackmat. Får väl göra som Nad Sylvan, be Hacket lira bas. Och det går ju inte av för hackor!  :D
Asti: Kul att du ser(hör) ljusglimtar i hackandet! Får försöka utveckla den vidare. Tack för comments!
bjurte: Jo det kanske skall vara som ett brejk. Bra idé! Kul att du tycker ballt ändå! Tack!  :)
Plinka: Även du störs av hackspetten. Jo men strax efter du kommenterade ligger en ny version uppe som förhoppnings ska vara mindre jobbig men man vet aldrig...  :o :mellow: :)

Ny version! Tack för tips!

pxm:
Coolt !!!  :wub:

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion