Forum > Färdiga produktioner

Bjurte & Lena - The Funky Ride

<< < (6/10) > >>

MaxB:
Nice idag också!  :wub:

HasseFX:
Diggar denna hårt!! :wub: Skönt orgel-funkigt komp med snygga gitarrer! Underbara körer! Kanske lite för skitigt komp för sången, eller för laidback sång får kompet dock...

Marsall:
Jorå riktig go bas lir o ljud.. låten minst lika bra som mustang Sally" Sången av Lena e ju bara som handsken i".. Skall jag komma med nåt så refränggitarrerna skulle upp  och reta lite i mixern.. Skulle passa med nån gnekgura i ljusa toner där också.. Hög klass på låten"annars...

MacTS:
Grymt bra. Både låt, framförande och ljud, Visst tar basen plats, men den ger en jäkla massa sväng!

Girly:

--- Citat från: hogge skrivet 14.02.2014, 19:41:57 ---Jäklar va duktiga Ni är... Hejdlöst skönt sväng i denna..  :wub:

--- Slut citat ---
Tack va kul att du gillar svänget! Roligt när man får hänga med Bjurte i en sån här ball låt  B)

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 15.02.2014, 01:35:46 ---Riktigt bra låt o groove, bra framfört. Bra baslir kan ju verkligen höja taket…

--- Slut citat ---
Ja Bjurte kör hårt med 'lilla blå'!  ;)  :D

--- Citat från: MaxB skrivet 15.02.2014, 18:02:11 ---Nice idag också!  :wub:

--- Slut citat ---
Åhå...återlyssning ser jag som bra betyg...hääärligt Max!  :D Tack ska du ha!

--- Citat från: HasseFX skrivet 15.02.2014, 20:08:05 ---Diggar denna hårt!! :wub: Skönt orgel-funkigt komp med snygga gitarrer! Underbara körer! Kanske lite för skitigt komp för sången, eller för laidback sång får kompet dock...

--- Slut citat ---
Ja Bjurte såg till att orgeln kom till sin rätt här...så jag behövde inget antihistamin  :lol: Kul att du gillar körerna, får festa på cigarr och wirre så kanske jag får det rätta 'raspet' :lol: Jag hörde för mitt inre sångaren i the Commitments vid första lyssningen. Men jag hade ju inte rätt testosteronhalt för att plocka fram den rösten  :P :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion