Forum > Färdiga produktioner
Plinka/Marre/Katarina/MaxB: Meropes Mahadeva Shambo mantra
MaxB:
Den fungerade på pendeltåget imorse också!
Marruschkka:
Bra att det funkade Max, själv går jag i trance till den här :rolleyes: :wub:
/Marre
zzeb:
Stämningsfullt och väldigt fina körer i mittenpartiet. Be bara congas hamraren att spela softare så att jag kan slappna av på riktigt:)
Plinka:
Okey, ville ju ha en del kraft i denna, därför öste jag på med trumman, lite indian-inspirerat...Har ni aldrig varit på trummeditation?? Det är kanske inte direkt avslappnande, men man bonkas liksom in i trans, fast då sitter man kanske 30-60 minuter under shamantrumning... :rolleyes:
Men, men, ni får som ni vill! Jag har nu sänkt trumman :D
--- Citat från: bjurte skrivet 10.02.2014, 16:55:53 ---Varit ledig idag, så 9 min. var inte så svårt att offra.. B)
Riktig musik ska ju vara över 8 min. är det väl man säger. :D
Lätt att flumma bort i tankarna till denna, skönt, det enda som stör sinnesron lite är trummorna, som bitvis är lite höga.
Dom passar dock suveränt, lite höga ibland bara. :)
--- Slut citat ---
Tack för det Bjurte! Japp, 9 minuter musik är ju inte svårt att fylla ;) Ny verre ligger nu med lägre trumma :)
--- Citat från: Marruschkka skrivet 10.02.2014, 17:21:28 ---Tackar, kände mej lite som Hare Krishna här, en inte helt onjutbar miljö, riktigt skönt var det att sjunga med Plinka och Katarina :P
Jag blev lugn som en filbunke som man säjer :rolleyes:
Mysigt!
/Marre
--- Slut citat ---
Mmmm :wub: mysmys
--- Citat från: Marruschkka skrivet 10.02.2014, 17:35:37 ---Plinka: jättebra och luftig mix du fick till nu, faen vad duktig du är :wub:
/Marre
--- Slut citat ---
Tack Marre, är du nöjd är jag med det ;)
--- Citat från: MaxB skrivet 10.02.2014, 20:53:33 ---Den fungerade på pendeltåget imorse också!
--- Slut citat ---
Gott Max! Fantastiskt att ha dig som musikprovare på sånt här juh!! :D
--- Citat från: zzeb skrivet 11.02.2014, 21:15:47 ---Stämningsfullt och väldigt fina körer i mittenpartiet. Be bara congas hamraren att spela softare så att jag kan slappna av på riktigt:)
--- Slut citat ---
Tack zzeb! :D Japp, jag har hutat åt trumslagaren nu :angry: :D
NY VERRE ligger uppe nu, med lägre trumma, enligt era önskemål, hoppas det smakar :)
MaxB:
Underbart traversering från Södra station till Karlberg med denna upplevelse i mina öron!
Får jag föreslå ett tillägg i sista delen av detta? Jag fick en vision på tåget! B)
Aum Shiva
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida