Forum > Färdiga produktioner

Plinka/Marre/Katarina/MaxB: Meropes Mahadeva Shambo mantra

<< < (3/8) > >>

spacetrucker:
Perfekt "massage-musik"... missförstå mig inte nu :unsure:. 
Nä, det är så att jag börjat intressera mig för massage och avslappning med tyngd på avslappning. Jag tror att det är väldigt viktigt, avgörande viktigt faktiskt, för hälsa och välmående att man lär sig slappna av så att inte de grå cellerna arbetar för högtryck hela tiden :wacko:.

Men som sagt, detta är perfekt musik som passar i mitt recept: Dämpad belysning, avslappnande musik (helst utan ord), massage-olja som inte har för stark doft och TID... helst tidlös tid... lite som denna låt.

Denna låt hamnar absolut på min mp3-spelare... Det är min stackars sambo som får vara försökskanin då jag läst och lärt mig nåt nytt... fast än har hon inte klagat  :D

Jag avlämnar rapport efter att låten testats B)

Mera sånt här tack. Jag skulle behöva så det räcker för ca. en timme  :P

// Space

Plinka:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.02.2014, 07:40:31 ---Lyssnade på detta som en meditativ vaggvisa, då jag somnade igår kväll.
Har ett svagt minne av ett leende på läpparna innan jag föll i trance och försvann bland stjärnorna.
Vaknat utvilad idag!

Hare Om

--- Slut citat ---
:) :) :) Låter som att den funkar bra då  :D TACK!

--- Citat från: spacetrucker skrivet 10.02.2014, 09:53:44 ---Perfekt "massage-musik"... missförstå mig inte nu :unsure:. 
Nä, det är så att jag börjat intressera mig för massage och avslappning med tyngd på avslappning. Jag tror att det är väldigt viktigt, avgörande viktigt faktiskt, för hälsa och välmående att man lär sig slappna av så att inte de grå cellerna arbetar för högtryck hela tiden :wacko:.

Men som sagt, detta är perfekt musik som passar i mitt recept: Dämpad belysning, avslappnande musik (helst utan ord), massage-olja som inte har för stark doft och TID... helst tidlös tid... lite som denna låt.

Denna låt hamnar absolut på min mp3-spelare... Det är min stackars sambo som får vara försökskanin då jag läst och lärt mig nåt nytt... fast än har hon inte klagat  :D

Jag avlämnar rapport efter att låten testats B)

Mera sånt här tack. Jag skulle behöva så det räcker för ca. en timme  :P

// Space

--- Slut citat ---
Åh vad kul Space! Ja, jag använder ju själv sånt här som bruks- och arbetsmusik, i mina yoga- och meditationsklasser  :D så det lär bli mer, mycket mer sånt här. Jag har ju för det första fem stjärnor kvar i Plejad-projektet   :D
Du kan ju även fylla upp din timme med min förra då, Alcyone: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=35940.0 , omdu tror den passar.

GLÖMDE skriva att det ligger en ny verre uppe nu, där jag justerat sångnivåerna lite. :)

bjurte:
Varit ledig idag, så 9 min. var inte så svårt att offra.. B)
Riktig musik ska ju vara över 8 min. är det väl man säger. :D
Lätt att flumma bort i tankarna till denna, skönt, det enda som stör sinnesron lite är trummorna, som bitvis är lite höga.
Dom passar dock suveränt, lite höga ibland bara. :)

Marruschkka:
Tackar, kände mej lite som Hare Krishna här, en inte helt onjutbar miljö, riktigt skönt var det att sjunga med Plinka och Katarina :P

Jag blev lugn som en filbunke som man säjer :rolleyes:

Mysigt!

/Marre

Marruschkka:
Plinka: jättebra och luftig mix du fick till nu, faen vad duktig du är :wub:

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion