Forum > Demolåtar

Harmonica mike/MacTS - Down you go

<< < (6/7) > >>

MaxB:
Let it flow man!  :lol:

Marsall:
Riktigt Skön inlevelse i sången o sjunget  :).. Det låter live om mixen jag letade en  jamaican men hittade ingen vad gör det!!  :D Det låter som om  ni är 15 man/kvinna stark trupp som har skoj som fan!.. Som sagt Akustiska betona-guran borde kanske få en plats liite längre bak i rummet..lite hög nu i min lyssning  :) . Får du ihop dä blir det Gottmos..  B)

Dividend:
Det är bara på en snabblyssning jag tittar in, men det här är nog fan bland det bästa du presterat i bluesgenren. Att du låter lite arg ökar bara denna känsla i omfång. :)

Riktigt bra! Och ska försöka följa utvecklingen!

Du är i paritet med Rolf Wikström, som jag nämnde för länge sen, men ibland flyger du förbi honom totalt!

edit: Mac gör riktigt bra ifrån sig också på elguran :D

Harmonica mike:
Down you go..

Max:
Sänkte Mackes gura lite i volym,hoppas det blev bättre..

Marsall:
Tack för återkopplingen,och tycket..Sänkte lite på ackebaktaktsguran.Så förhoppningsvis har vi potatismos nu då jag inte gillar rotmos :D

Per:
Oj,den var fin,tack Per.Känner mig stolt att denna gick hem och att bli nämnd i Roffes finrum.Upplägget för denna var att göra en reggae,men det sket sig.Tur var väl det,detta blev ju klart bättre :rolleyes:
Friskt vågat,hälften vunnet som det sägs..

################

Tack grabbar för kommentarerna,det värmer och inspirerar.Fortfarande har jag sticket kvar på denna,men det kommer vad det lider..

Mike

Håkan Nilsson:
Coolt som f-n. Det jag jäste mest på nästan var att du spelade munspelt på utåttonerna i stället frö det vanliga sugandet i spelets fjärde hål, det med sjuan…

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion