Forum > Färdiga produktioner

1up - Trubbel

<< < (4/6) > >>

1up:

--- Citat från: mahan skrivet 12.08.2007, 11:39:35 ---Tjena 1up!
Kul att ha dig här igen, mannen som pratar stråkelska, Om detta snygga alster är improvisation så sitter det djupt i ryggmärgen, allt kommer så naturligt och mjukt, ackordövergångarna funkar. Snyggt!

Denna låt är fem minuter lång och har hört dina fina stråkalster förut så jag blev lixåm lite väntande på det där "nånting" , en liten cellodel, kanske en liten luftig flöjt. Skulle ge en liten kontrast och puff att komma ihåg.

Men som sagt, du ligger inne med kunskaper att beröra åhöraren, håll fast vid den! :)
Snyggt jobbat!

h.  JOhan

--- Slut citat ---

Hej Johan :)

Jo, du har rätt. Nu är jag tillbaka efter lång tids frånvaro. Inspirations- och energibrist du vet. :P

Så du söker också lite touchér av annat. Jo det är goda synpunkter. Jag ska öppna låten idag igen och utan att vara pretentiös se om jag bara kan lägga några små noter här och var med cello och horn och kanske flöjt då.

Härligt du också blev berörd. Whiii I'm useful. :P

Bockar för lyssningen. (Ambientplattan är typ på is. Behöver kanske en snäll spark i baken för att vilja slutföra det.)

Emulator:

Här har du två!  :wub:

1up:
*Gapskratt* :D:D:D

Du är skön du! :D

Strömavbrottet nyss avbröt min impuls att smycka låten. Så får bannemig försöka snart igen!

Wernborg:
Dra åt helvete va vackert detta var.

Det räcker så.

Memphis:
Shit, nice!

Lite Zimmer över det tycker jag..  :rolleyes: Men bara lite :)

Väldigt vackert.  :wub:  :wub:

/Memphis

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion