Forum > Demolåtar

Marsall & Gurano - Tillsammans (Nu med Gurano"på synt )

<< < (4/4)

Marsall:
Nu har Gurano lagt lite syntar.. Vad tycks ? :D...

Tokai:
Låten blir bättre ju mer man lyssnar på den. Men lite jobbig diskant här och var, kan inte precisera just nu. Guranos synth är rätt diskret måste jag säga.
Ang "Att som" - detta kultband från Malmö (Dede, som var med i bandet, är medlem här på KR - men tämligen frånvarande) - spelade jag in i vår "legendariska" studio WidNils, sedemera Startrack - jag var alltså tekniker sas men inte medlem.

Gurano:
Tokai: har själv ingen lyssning just nu (har inte hört mixen) men min tanke med synthen var just att hålla den på det subtila planet
/Gurano

zzeb:
Gurans syntar ger en ny dimension till låten. Lyfter fram det skruvade:) Bra!

Marsall:
Tack Tokai! :D för din återkoppling.. kom gärna tillbaks ang diskant,, ..(För nu testar jag prylarna i Fl o det kan nog bli lite rörigt med ljudet här o där.. :)
Har nu även lyssnat lite på ATT SOM.. Trevlig ny bekantskap var dom..t,o,m en synt kunde jag ana där.Nice!..Blev lite nostalgisk på någe sätt när jag lyssnade också..Gick mycket på konsert på den tiden o det var mycket liknande som spelades....Tack!! :)

Tack Zeb! :D För din återkoppling..Ja jag tycker också det blev riktigt skön inramning med Guranos synt!

Edit! Höjde synten några snäpp till nu ..because i love it!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion