Forum > Demolåtar

MacTS-Dream is over

<< < (2/2)

Eddi:
Jag har influensa och yrar nog bara i alla fall jag såg en video där kamerafolket gick in i studion där grabbarna står och lirar i lokalen till höger medan du möter kamera och mik i loungen och pekar ut lite guldplattor på väggen samtidigt som du sjunger och drar med dig folket in i rummet där alla står och spelar Vid 133 ställer du dig tillsammans med kören och kör på med charmiga leenden och välspelande orkester - alltså säkert någon feberillusion bra är det i alla fall. :D

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 01.02.2014, 14:48:54 ---Jag har influensa och yrar nog bara i alla fall jag såg en video där kamerafolket gick in i studion där grabbarna står och lirar i lokalen till höger medan du möter kamera och mik i loungen och pekar ut lite guldplattor på väggen samtidigt som du sjunger och drar med dig folket in i rummet där alla står och spelar Vid 133 ställer du dig tillsammans med kören och kör på med charmiga leenden och välspelande orkester - alltså säkert någon feberillusion bra är det i alla fall. :D

--- Slut citat ---

Existerande eller kommande musikvideo!
Guldskivor...!
Varit med länge!

MacTS:
Eddi: Haha, bra förklaring...även om jag fortfarande inte riktigt fattar hur du menar :D Jag använder ju förvisso lite lägre röstläge i verserna och kanske det är det? Själv så hör jag en del fraseringar och annat som kan göras bättre....mitt problem är lite att när jag väl kommer till textskrivning och insjungning så har jag lite bråttom och släpper kanske igenom lite grejjer där tex frasering och text inte är helt 100....men det ska jag finslipa till det är dags att sjunga in "på riktigt".

MaxB: Tja, pekande på guldskivor kan kanske vara ett framtida videokoncept :D Tills vidare får jag bidra med en video till en låt från senaste Storyteller-plattan:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion