Forum > Färdiga produktioner
Perowitch,Girly and Eddie-Crash and Burn
Roffe H:
Svängigt, maffigt och fantasifullt. B) Fin låt, bra sång och lir överlag. Imponerad. :)
/Roffe H
palm:
Låter fräckt .....
Har inte hört mkt av dig innan P - så detta kändes nytt för mig. Riktigt kul och snygga ljudbilder du målar upp. Sången är också mycket passande...lite lagom suggestiv. (stavning)
Det som känns annorlunda för mig är att saker och ting inte kommer tillbaka - inte på samma sätt utan i nya tappningar, ljud eller liknande. Men det är säkert så det skall vara...
Gillade ljudet/soundet på Girlys första sångslinga.....de andra var inte illa de i heller men jag önskade att den kom tillbaka någon gång....typ så jag tänker!
Mkt bra jobbat!
/Palm
MaxB:
--- Citat från: Lazarus skrivet 28.01.2014, 19:55:22 ---.. Förutom trummorna, som låter lite som en sån där gammaldags leksaksapa med en virveltrumma på magen. Byt virvelkagge och jag joinar er fanclub på stört.
--- Slut citat ---
Trummis talar till en trummis på trummisars vis! :lol:
PEROWITCH:
--- Citat från: palm skrivet 28.01.2014, 21:54:10 ---Låter fräckt .....
Har inte hört mkt av dig innan P - så detta kändes nytt för mig. Riktigt kul och snygga ljudbilder du målar upp. Sången är också mycket passande...lite lagom suggestiv. (stavning)
Det som känns annorlunda för mig är att saker och ting inte kommer tillbaka - inte på samma sätt utan i nya tappningar, ljud eller liknande. Men det är säkert så det skall vara...
Gillade ljudet/soundet på Girlys första sångslinga.....de andra var inte illa de i heller men jag önskade att den kom tillbaka någon gång....typ så jag tänker!
Mkt bra jobbat!
/Palm
--- Slut citat ---
Hej palm jo den kanske är lite annorlunda men låten kom till så att jag gjorde den instrumental och nästan klar sen skickade jag den till eddie som ville lägga lite gitarrer och tyckte att den skulle ha sång och han ville vi skulle höra med Girly så då skickade vi den till Girly och därifrån kom en klar sång med text pluggs och allt på några timmar helt otroligt jobbat och lyfte låten 100 procent så det var det bara snickra om den till Girlys sång så kanske därför blir det som en resa vi började så att säga lite i fel ände men vad gör det när det blev så bra men det är ju också jam jazz tack för lysningen/perowitch
spacetrucker:
Underbar :wub: ...förutom då aptrumman kanske :P
// Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida