Forum > Demolåtar
Space&Mahan + Ynot - DÅDET (fd Bakfull)
bjurte:
Ett Djävla ös så här på Söndagsförmiddagen.. B)
spacetrucker:
--- Citat från: Tokai skrivet 25.01.2014, 17:53:20 ---Fy fan va bra det blev med Tonys sång!! Ångestladdad spritorgie. Sången ligger helt rätt i låten, distad som om den gick genom hårdrockarens gitarrförstärkare, blir liksom ett eget instrument. Ja, klart impad. Men håller med Asti vad gäller dragspelet, det var ju lite kul med blandningen av instr. i förra versionen.
Jag har ju sett bilder av ditt nya inspelningsrum a la Star trek, det har säker medverkat positivt till detta feta sound.
--- Slut citat ---
Skål på den saken. Dragspelet är tillbaka :)
--- Citat från: equality skrivet 25.01.2014, 19:49:53 ---Ja, för f-n! Skål, broder!
Jättebra text som nog skall framföras så här. Tony helgjuten på sång (som alltid). Bra colab.
--- Slut citat ---
Tack broder :)
Ynot grävde nog fram den rätta känslan ur texten ^_^
--- Citat från: Roffe H skrivet 26.01.2014, 13:22:26 ---Javisst, så ska det låta. Tungt och tight! :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack för det : :)
--- Citat från: bjurte skrivet 26.01.2014, 13:28:08 ---Ett Djävla ös så här på Söndagsförmiddagen.. B)
--- Slut citat ---
... tur att man inte är bakfull :lol:
OK, har alltså höjt volymen på dragspelet
[mp3=200,20,0,left]http://www.kurpitsa.com/music/BAKFULL_25-1-2014_5.mp3[/mp3]
// Space
Asti:
Nu hör jag dragspelet igen! :)
Gillar verkligen sticket!
Kanon!
/Asti
Plinka:
Underbart! Mixen sitter! :D
spacetrucker:
--- Citat från: Asti skrivet 26.01.2014, 19:59:48 ---Nu hör jag dragspelet igen! :)
Gillar verkligen sticket!
Kanon!
/Asti
--- Slut citat ---
Mera dragspel åt folket :D
--- Citat från: Plinka skrivet 27.01.2014, 10:43:41 ---Underbart! Mixen sitter! :D
--- Slut citat ---
Underbart ^_^
//Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida