Forum > Demolåtar
MaxB presents: Haylee Snow - ny mix 2014-01-28
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 27.01.2014, 21:35:11 ---Jag håller med Wernis :lol:
--- Slut citat ---
Syftar du månne, något sublimt, på valet av instrument?
Min dotter kommenterade mellotronen som icke önskvärd.
Eller syftar du på:
--- Citat från: Wernis ---Grymt snyggt. Vacker röst och bra känsla. Lite småsurt några ggr. men överlag med beröm godkänt.
Skönt att höra!
--- Slut citat ---
Den nya versionen e go! Det är attans vad bra Lazarus trollar med trummor också!
Lazarus:
Härligt samarbete.
Jag kan tycka att trummorna fått en lite för framträdande roll helt plötsligt. Har du boostat dom med EQ eller nåt?
Kanske att mellisen bara skall vara med under den instrumentala biten? Kan vara värt att testa.
/Lazarus
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.01.2014, 22:22:19 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 27.01.2014, 21:35:11 ---Jag håller med Wernis :lol:
--- Slut citat ---
Syftar du månne, något sublimt, på valet av instrument?
Min dotter kommenterade mellotronen som icke önskvärd.
Eller syftar du på:
--- Citat från: Wernis ---Grymt snyggt. Vacker röst och bra känsla. Lite småsurt några ggr. men överlag med beröm godkänt.
Skönt att höra!
--- Slut citat ---
Den nya versionen e go! Det är attans vad bra Lazarus trollar med trummor också!
--- Slut citat ---
Jag syftade på inlägg som Wernis ännu inte gjort. Mellisen funkar som en liten del av mer orkester men inte som ett soloinstrument som det nästan blir frågan om här. Trummorna glömde jag kommentera ja de är riktigt goda kanske lite framträdande som Lazarus själv säger men bra spelade och med bra ljud.
Roffe H:
Visst, nu blev det riktigt spännande...kanske är trummorna lite för framträdande (särskilt baskaggen, den tar över den känsliga sången) för övrigt kanon. :)
/Roffe H
bjurte:
Näe Maxen !! Detta blifva bakläxa !!
"Lite framträdande ??" Det låter ju som det satt en Jätte på 15 Meter bakom ett jättetrumset och bankade för all han va värd..... :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida