Forum > Demolåtar

vass ....terrapi eller hobby....

<< < (2/3) > >>

ynot:
uppdaterat o nycktrat till  :rolleyes:

http://vassmusic.com/hobby%20terapi.mp3

equality:
Tror jag hört denna förut. Tufft. Svårt att komma med någon vettig feedback då det inte är min genre riktigt. Gillar gitarriffen. Tycker det låter tajt och så jäkla samspelt som ni alltid brukar låta. 

Emulator:
Lyssnar igen på denna, kommer på att jag inte tyckt till  :)

Svensk hård rock. OBS! ingen särskrivning....detta är rock inte hårdrock :D

ingen segrar och tror på slumpen?  snygg textrad.

Gillar gitarriffen, och jag kan svära på att jag hör ett msnblipp någonstans här o var :D :D :D

Gillar partiet runt 2 minuter....lite metallica-feeling på breaket där.

Skulle gärna se en mer bowievoice till de mer pressade ynotstämmor som finns, för att tillföra en dimension till.

gillar sången som är mindre intensiv och mörk efter 3 minuter, verkligen sktibra. mer av den och det hesraspiga "tomgångssoundet" på sången runt fyra minuter.

Sagt det förut...du sjunger som "dragigast" på 85% kapacitet tror jag...sedan händer något med stämbanden. när det är svenska..på engelska är nåt annat :)

En mixteknisk synpunkt: det låter lite som att slå på aluminiumfolie (duh???) om cymbalerna....på nåt sätt, kanske för mycket höghög eg? Skulle gärna höra herrns bas någon decibel mer.

annars gott som FAN!

Skitbra!

Dividend:
Grundriffet låter tamefaun rätt bra här, Den bygger låten. Sen har vi som en osalig ande ynot svävande ovan det...... Hör inte texten (nån jävla hörselskada eller så¨är det dags för nya hörlurar). Detta håller faktiskt (musikmässigt) hög klass, man tappar inte intresset.

HÅRD ROCK. Jomenvisst! 4+/5....

ynot:
tackar eq roligt att du orkar lyssna o att du hittar tighthet är roligt ihopklipp som det är av galningen från v-näs

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion