Väldigt 'Filmiskt' man ser stora öppna hav framför sig och kanske en liten glimt av Titanic, på väg ner i avgrunden.. 
Gillar soundet, men kanske att jag önskat lite mer lyster och diskant..
Skitbra utfört och supersnygg sång..
Måsar för tusan... In med måsar.. 
hahaha...måsar!?

Det är så kul hur olika bilder man får av en låt... jag utgick liksom från tanken på ett afrikanskt ökenlandskap som nästan helt uttorkat och dött får vatten och då lever upp igen...lite som det kan kännas i livet ibland...att det är en jävla torka...hoppsan va deprimerande det där lät

fast det blir ju bra...sen...till slut...när vattnet kommer

Tack Bjurte...kul att du gillar!
Störtskön låt. Vilken röst!!
Dock skulle jag gärna se lite variation i instrumenteringen.
/Lazarus
Tack ska du ha...roligt att du tycker det är en skön låt

Jag tror väl inte att vi ändrar instrumenteringen...men Hagis har vårstädat och lättat upp mattorna

Mycket bra, verkligen trevlig lyssning - ingenting att klaga på! 
Taaack!

Jag har nog inte så mycket konstruktiv kritik att ge
För jag tror att det är just så här ni vill ha den
och jag är inte alls förtjust i de däringa synthmattorna och det jättelika rummet
Det blir liksom för mycket
Jag skulle vilja höra verserna mycket mer sparsmakat med kanske bara en gitarr och någon slags kör och mörka pukor
när refrängen kommer igång blir det mycket bättre
Bra sång och riktigt fin melodi och refrängen är en pärla
Roligt att refrängen tilltalar. Tack!

Skön låt, lite keltiskt (som någon skrev). Sången och stämmorna är mycket snygg(a), och flöjten gillas. 
/Roffe H
Tack för lyss och tyck Roffe! Jag gillar också flöjten
Jag gillar refrängen
När versen (2?) kommer in ("Sunshine...") tappar låten en del, blir för ... trist i kompet.
Tycker att bas och trummor + kanske percussion måste lira astajt i en sån här lite afrika inspirerad låt - annars funkar det inte.
Men skön sång och fina insatser till en bra låt.
(Lyssnade på ny version)
Tack för dina synpunkter Tokai! Får va glad att du gillade refrängen

Hagis och jag får ta ett snack om det ska ändras/kompletteras något ytterligare...både Mahan och Palm har pratat om distade guror...det låter lite mer lockande...men funkar det i den här låten...hm...vi får väl se.
förvånad på ett härligt sätt.
Skönt att slippa mainstream för ett tag, och lyssna på riktig kvalitetsmusik 
Det var nån effekt som låg lite hårt på rösten på nått ställe, metallisk efterklang.
Underbar!
/Josef
Kul att vi kunde överraska lite

'Kvalitetsmusik' oj, vilket fint betyg!

Tack så mycket Josef!