Forum > Färdiga produktioner

Asti - Vi ska stanna här länge till (klar!)

<< < (8/10) > >>

palm:
Asti nu sitter jag vid datorn igen.... :huh:

Vilket lyft....de lugnare gitarrerna öppnade upp hela låten...trummorna ger nu ett stöd till låten. Jag var lite skeptisk när jag läste om ditt byte. MEN detta blev väldigt mycket bättre.

Detta är en fin låt! Gillas!

/Palm

Asti:

--- Citat från: bjurte skrivet 09.01.2014, 19:05:19 ---Jaså ?? Denna trodde jag att jag redan sågat, men tydligen inte.. :huh:
Nu kör vi !!
Kul rythm och jag tycker dom passar alldeles utmärkt till låten, man blir lite fundersam först med dom annorlunda
ackordsbyten men det trillar in i rätt fack efter en stunds lyssning, och slutet är kanon..
Amehh.. va fn.. här hade man laddat Motorsågen...  <_<
Ja ja.. Vi får såga din nästa istället.. B)

Timber /T.f Motorsågsmasakrerare

--- Slut citat ---
Skönt att du tycker trummorna passar!
Jo, ackordsföljden känns säkert "konstig" för många och den är kanske mer avig än njutbar...?
Gläder mig att du gillar slutet!
Var inte ledsen, du lär säkert få åtskilliga tillfällen att såga mig framöver!  :)
Tack för feedback!
/Asti f.d. t.f.

Asti:

--- Citat från: palm skrivet 09.01.2014, 19:48:12 ---Asti nu sitter jag vid datorn igen.... :huh:

Vilket lyft....de lugnare gitarrerna öppnade upp hela låten...trummorna ger nu ett stöd till låten. Jag var lite skeptisk när jag läste om ditt byte. MEN detta blev väldigt mycket bättre.

Detta är en fin låt! Gillas!

/Palm

--- Slut citat ---
Ja, gitarrerna dominerar nog inte så mycket nu. Så du tycker också de här trummorna funkar bättre ja!
Roligt att du tycker ändringarna förbättrade låten och att du gillar den!
Tack för din kommentar!
/Asti

Asti:
Ville testa cykelns förslag på tangodragspel, så det blev ett försök....
Ska det vara med? Kan låten anses klar nu?

Ola:
halloy majstro .
njuter av stycket rakt igenom.
snyggt tankfullt komplett.

att skriva bra jobbat känns blekt

mvh ola

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion