Forum > Färdiga produktioner
Asti - Vi ska stanna här länge till (klar!)
Roffe H:
--- Citat från: Asti skrivet 07.01.2014, 16:58:57 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 07.01.2014, 12:24:35 ---Snygg låt, en bra början på året tycker jag. Låter himla skönt att du har tid för musiken. Fina stämmor och sång. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack Roffe! Ja, det är härligt att kunna sätta sig med gitarren närhelst man känner för det....
Du är väl i samma situation om jag inte minns fel..?
Men just nu är jag brakförkyld och orkar inte göra så mycket mer än att snyta mig! :)
Tack för din kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
I maj "smäller det" helt just nu bara halvtid (men ändå, skönt) :D
Krya på dig!
/Roffe H - fritänkare
pxm:
Coola harmonier asså !!!!
Gillar det :wub:, mycket bra, Asti !!!!
mvh
Dividend:
Väldigt mysigt verk och fin text. En av dina bättre! Platsar på Best of Asti/CPG
Emulator:
tjo!
I början är det som någon virvel ligger fasligt ur takt. men det kanske är det lite mer udda kompet och spelet som ställer till det?
Fantastiskt sköna harmonier tycker jag.
Kanske aningens vassa S ?
När raka kompet kommer iin förlorar låten med ens sin magi och jag blev lite besviken, för jag tyckte det lät trist. Men sedan händer något igen, och jag får nån mysko beatlesvib av det med stråket. Riktigt snyggt.
Tycker nog att du under den passagen imål kunde dra på lite congas latino style som eq är inne på. testa?
gillade verkligen denna låten!
Asti:
Roffe H - Det låter härligt! Lagom till försommaren! :)
pxm - Kul att du gillar harmonierna!
Dividend - Roligt att du gillar och även uppskattar texten!
Vet inte om den platsar på "Mina minst dåliga". :)
Emulator - Hör inte själv virveln som ligger i otakt...men nu har jag bytt trummor! :)
Kul att även du gillar harmonierna!
Har skruvat upp de-essern på lead-sången.
Eftersom flera har varit inne på latinotrummor har jag gjort en version nu med bossa-dito.
Tack för er feedback! Har som sagt bytt trummorna till bossarytmer, sänkt sången en aning,
höjt de-essern, samt plockat bort en akkegura i vissa partier för att få det mindre rörigt.
Undrar om inte det blev lite bättre flyt i låten...?
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida