Forum > Demolåtar
The Lamia - Genesis cover med Bribbe, MaxB å hagis
Eddi:
Jaha då har den fötts äntligen - så länge som ni har arbetat med denna - klart imponerande.
Det var 36,5 år sedan jag hörde den för första gången - då med Phil som leadsinger. Och skulle Peter och Phil fått ett barn så hade det hetat MaxB tror jag.
Jag har ingen lust just nu att komma med kritik på innehåll utan bara säga att det här har ni gjort otroligt bra. tack för de dryga 6 minuterna :D
pxm:
Jag känner inte till orginalet men tycker att detta
är en bra låt med starka och fina insatser från er alla....
mvh
karl:
mmm...;) tack för lyssningen.... Du har gjort ett fantastiskt jobb där mer än essensen finns med. Inget att klaga på direkt då soundet känns genuint taltidning med ett undantag... Dom två små pianodelarna ( den andra med Arp på toppen) där pianoklangen inte är som det begav sig men kanske mer när dom körde live... satt och tänkte på trummorna hur du hade programmerat dom till jag fatta att Hagis satt bakom kit:et ;)
Max gör bra ifrån sig men har den svåraste biten att återskapa och kanske han ska upp aningen då jag känner texten alltför väl och hör kanske mer än vad jag hör egentligen....
Hög klass på allt ;) 10 av 6 möjliga :))
Allt gott karl
karl:
Hur fan kunde soundmässigt bli taltidning i IPhonen ??;)
slipperman:
Otäckt (troget orginalet) och fantastiskt (genomfört) på samma gång! Tack för att ni finns!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida