Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Plinka - Tjuvkils strand

<< < (2/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: ynot skrivet 31.12.2013, 16:13:52 ---Gillar stämmning vibe i låte
Plinka sjunger klockrent
lite hög sång på versen ... kanske sänka höga mellan registret lite
möts i mitt hjärta delen är underbara där är balanserna jätte bra sång kontra musik.

Gott nytt själva
 :rolleyes: B) :rolleyes:

--- Slut citat ---
Tackar - kul att höra!
Ska kolla upp sångvolymen

--- Citat från: Marsall skrivet 31.12.2013, 21:57:05 ---Gottmos med lite folkmusik med rockstuk o kanoners sång med svensk text..diggart" .Gottnytt på er alla!!

--- Slut citat ---
Man tackar :)

--- Citat från: MaxB skrivet 01.01.2014, 11:12:13 ---Ni kompletterar varandra skönt. Gillar verkligen Plinkas insatser med sången.

--- Slut citat ---
Tackar - kul att höra. Jo hon är skitbra den däringa Plinka :D

Plinka:

--- Citat från: Gurano skrivet 01.01.2014, 13:18:37 ---
--- Citat från: ynot skrivet 31.12.2013, 16:13:52 ---Gillar stämmning vibe i låte
Plinka sjunger klockrent
lite hög sång på versen ... kanske sänka höga mellan registret lite
möts i mitt hjärta delen är underbara där är balanserna jätte bra sång kontra musik.

Gott nytt själva
 :rolleyes: B) :rolleyes:

--- Slut citat ---
Tackar - kul att höra!
Ska kolla upp sångvolymen

--- Citat från: Marsall skrivet 31.12.2013, 21:57:05 ---Gottmos med lite folkmusik med rockstuk o kanoners sång med svensk text..diggart" .Gottnytt på er alla!!

--- Slut citat ---
Man tackar :)

--- Citat från: MaxB skrivet 01.01.2014, 11:12:13 ---Ni kompletterar varandra skönt. Gillar verkligen Plinkas insatser med sången.

--- Slut citat ---
Tackar - kul att höra. Jo hon är skitbra den däringa Plinka :D

--- Slut citat ---

Tack från mig med!  :)

Gurano:
Tja det blev inte så många tankar så jag antar att den är ok i mix mm. Så nu flyttas den till färdiga.
/G

Plinka:

--- Citat från: Gurano skrivet 03.01.2014, 15:51:05 ---Tja det blev inte så många tankar så jag antar att den är ok i mix mm. Så nu flyttas den till färdiga.
/G

--- Slut citat ---
Japp, vi kör på detta töcker jag!  :D

bjurte:
Skönt, trollskt och knärskigt.. :D
Lite folk-rock och bra sådan...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion