Forum > Demolåtar

Tigersoul - New years eve - 1F

<< < (5/6) > >>

Plinka:
Otroligt snyggt och som alltid med dig vacker låt, text och allt! Hör inte hört tidigare versioner, men denna låter ju super  :D

tigersoul:
Efter jag skrev det senaste inlägget kunde jag till den hungriga sambons förtret inte låta bli att ta en vända till.
Har nu finjusterat ADT så att det inte blir så överdrivet som tidigare med bredden. Jag gick sen på nylonaren o nu vore det väl f-n om det inte låter lite bättre? Uppgraderade ljudkällan rejält o fixade en del med noterna.

*pustar ut*

Inväntar kommentarer med spänning :p

--- Citat från: Plinka skrivet 01.01.2014, 20:02:05 ---Otroligt snyggt och som alltid med dig vacker låt, text och allt! Hör inte hört tidigare versioner, men denna låter ju super  :D

--- Slut citat ---

Tackar tackar Plinka, kul du gillar den! ;) Undrar om du hörde den innan jag ändrade eller efter nåväl, du får väl prova igen :P

Plinka:

--- Citat från: tigersoul skrivet 01.01.2014, 20:17:52 ---

--- Citat från: Plinka skrivet 01.01.2014, 20:02:05 ---Otroligt snyggt och som alltid med dig vacker låt, text och allt! Hör inte hört tidigare versioner, men denna låter ju super  :D

--- Slut citat ---

Tackar tackar Plinka, kul du gillar den! ;) Undrar om du hörde den innan jag ändrade eller efter nåväl, du får väl prova igen :P

--- Slut citat ---
Ah, det verkar som att jag lyckades höra den senaste verren vid lyssning igen ;)

cykeln:
Fin låt!
Tycker dock att sången är lite "stötig" i början - skulle vilja ha den mer flytande. Dela inte upp "come - plete"
också trummorna tycker jag "bromsar" upp - skulle föredra ett enklare, rakare spel
Däremot tycker jag att den "falska" nylonguran är bra - en fin och intressant sväng den gör.
Bakgrundsljudet - folket och smällarna - är kanske lite för högt och långt
men som sagt - Fin låt har du här!

Altsax:
Va bra du sjunger!  :wub:
Tycker gitarren låter helt OK fast det så klart, du har för länge sedan lämnat mitt kompetensområde.
Jag kan bara säga att det låter bra, och att det är en helt OK låt. Vilken frekvens som ska upp eller ner överlåter jag åt andra.

/Josef

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion