Forum > Demolåtar

Tigersoul - New years eve - 1F

<< < (3/6) > >>

Gurano:
Låter bra på det stora hela. Tycker dock inte att ditt lite enklare plock ska löpa genom hela låten - vid 0.58 borde plocket övergå till något annat mer avancerat plock eller att du helt enkelt slår ackorden på ett intressant sätt.

Håller med MaxB om midinylonen.

Så tänker jag
/Gurano

Marsall:
Skön o behaglig ..Känner vid 2.34 kan man om man? göra tvärtom än nu alltså kompa på lite tuffare (istället för att ta ner låten igen)med trummor o synth..med sångtexten that will be once complete"..+nylonen såklart..Kan bli mumma ihop med tjejkören ...Rock on o jobba på" :)

bjurte:
Bra låt !! Stör mig inte på Midi-Gurkan, men kanske att jag saknar lyster på helheten !!

Eddi:
Det är en bra låt med bra text och rätt tänkt med ett ökande arr mot slutet. För mig blir det dock lite för lite rymd och en röst rakt i fejjan som dessutom är väldigt svengelsk.

Därför har jag lite svårt för den, sorry.

Bribedant:
Gillar att det är hyfsat torrt och tajt i prodden. Och att det som inte behöver ligga längst fram i ljudbilden inte heller gör det, som trummorna t.ex. Känns kranat på rätt sätt alltså. Håller med MaxB om fejknylonen. Akkeguror är nog det svåraste som finns att simulera naturligt. Gott jobb totalt sett.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion