Forum > Färdiga produktioner

Vi börjar om nu

<< < (4/5) > >>

Roffe H:
Snyggt och bra lirat.  :) Kanske "försvinner" den fina sången något i kompet? (i min lyssning)
/Roffe H

Henric:

--- Citat från: Eddi skrivet 30.12.2013, 04:06:32 ---Bra prod och bra ljud tycker jag och en text man förstår - du har alltså skaffat en Mac :D

--- Slut citat ---

Tack! Nä maler på med PC:n!  :P

Henric:

--- Citat från: Roffe H skrivet 30.12.2013, 16:43:32 ---Snyggt och bra lirat.  :) Kanske "försvinner" den fina sången något i kompet? (i min lyssning)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack! Sången är väldigt "prydlig" önskar jag hade lite mera riv i rösten, kanske kommer med tiden?!?

tigersoul:
Intressant. Gillar inte riktigt effekt/redigeringsvalen för vocals. Det låter lite murrigt o dämpat, skulle behöva komma ur papperspåsen som sitter framför högtalaren. Är inte kär i effekterna heller som låter som någon slags lätt wah wah chorus - aktig effekt. MEN i övrigt tycker jag det låter trevligt o proffsigt. Vocal soundet drar ned helheten dock.

Henric:

--- Citat från: tigersoul skrivet 31.12.2013, 12:08:16 ---Intressant. Gillar inte riktigt effekt/redigeringsvalen för vocals. Det låter lite murrigt o dämpat, skulle behöva komma ur papperspåsen som sitter framför högtalaren. Är inte kär i effekterna heller som låter som någon slags lätt wah wah chorus - aktig effekt. MEN i övrigt tycker jag det låter trevligt o proffsigt. Vocal soundet drar ned helheten dock.

--- Slut citat ---

Smaken är som baken!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion