Forum > Färdiga produktioner
Vi börjar om nu
Henric:
Provade att öka diskanten med +0,4db vid 1980hz qvärde 0,8 - blev bättre helt klart!
Kollektivt TACK till Er alla för synpunkter! :)
equality:
Nu vid laptop (PC!).
Fint gung får aningens Steely Dan-vibbar. Skulle möjligen B-tema även om sticket skänker variation. Snyggt med pausen innan outrot. Mycket gott hantverk där ett bländande gitarrspel sticker ut! Personligen inte förtjust i autotunereffekten men inser att du ville ha den kryddan. Lyssnar i hyffsade mp3-lurar och tror på ytterligare lyft i diskanten.
Henric:
--- Citat från: equality skrivet 29.12.2013, 17:05:33 ---Nu vid laptop (PC!).
Fint gung får aningens Steely Dan-vibbar. Skulle möjligen B-tema även om sticket skänker variation. Snyggt med pausen innan outrot. Mycket gott hantverk där ett bländande gitarrspel sticker ut! Personligen inte förtjust i autotunereffekten men inser att du ville ha den kryddan. Lyssnar i hyffsade mp3-lurar och tror på ytterligare lyft i diskanten.
--- Slut citat ---
Tack! Lagt mycket tid på detta projektet - kul! Jag tycker det är en fräck effekt, har även jobbat med dynamiken via V-vocal! Sen är det ju återigen så att sång är det område som jag behärskar minst, men vill lära mej! Skönt att kunna färdigställa en produktion helt själv tycker jag!
Ang diskanten tycker jag att det känns bra här tillsvidare iaf, ska lyssna lite till! :rolleyes:
Henric:
Känner mej helt färdig med detta projekt och avslutar traditionsenligt med ett videoklipp!
IQ7lA&index=6
Rock on! :wub:
Eddi:
Bra prod och bra ljud tycker jag och en text man förstår - du har alltså skaffat en Mac :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida