Forum > Demolåtar

Gurano & Girly - Dream on!

<< < (5/7) > >>

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 30.12.2013, 11:17:18 ---Skön layback o bluesdoftande,, bra inlevelsefull sång av Girly...Sköna guraharmisar  :)
Lyssnar på jobbet så ingen comments på ljudbildsfonten återkommer med det sen :)

Lite trix om man nu vill göra nåt mer med denna? vore att lägga lite mer körstämmor i slutet på Dream on"..Skulle lyfta tror jag.. Sen kanske i slutet går trummorna upp på cymbal o slamrar lite xtra med Dream on kören"...som sen tonar ner...
Bara lite tips om man e i testartagen...Annars göttmos ändå :)!

--- Slut citat ---
Tack - kul att du gillar. Tror dock inte att det läggs mer kör på denna :)
/G

Roffe H:
Härlig blueskänsla, skön sång och bra låt. Sången ligger bra i mixen i den sista.  :)
/Roffe H

Marsall:
Nu har jag bättre lyssning! ...Om man vill i min lyssning så kan leadsången få en liiten knuff upp eller mer plats.. Annars finfint! :)

Asti:
Själfull och passande sång av Girly!
Kanske att sången skulle höjas något i början av verserna där Girly sjunger djupt ner..?
Tycker att intrumentalpartierna mellan sångdelarna kunde kortas ner till hälften.
Om inte så borde det nog hända lite mer där...
Fint samarbete annars!
/Asti

bjurte:
Läcker låt och skitbra sång !!
Håller med Asti att första sångdelarna när sången är lite stillsammare borde höjas, den är nästan svår att höra där.
Annars kanon, kanske att du skulle experimentera lite med en stadig rythm på några väl valda ställen..  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion