Forum > Färdiga produktioner
HasseFX - The Riemann Hypothesis - preview
Dividend:
Det är en resa... av många genrer som samsas. Lite orkestralt wagnerianskt på ett par ställen t o m :)
Sångarna borde nog sjunga i lägre tonart (?).
HasseFX:
--- Citat från: Dividend skrivet 08.01.2014, 02:13:22 ---Det är en resa... av många genrer som samsas. Lite orkestralt wagnerianskt på ett par ställen t o m :)
Sångarna borde nog sjunga i lägre tonart (?).
--- Slut citat ---
Tack :) ja det blir lite spretigt som sagt - det orkestrala har du nog fått ta del av tidigare.
Det är ännu en demo inte det slutliga sångpålägget, så det ordnar vi till i den riktiga versionen - jag är inte orolig - det är en av de skarpare sångarna på KR som jag har förmånen att samarbeta med :)
HasseFX:
...trådgrävning ;) Nu är det snart två år sedan jag startade tråden/annonserade detta projekt. Först nu i somras gav jag mig möjlighet att komma igång ordentligt och ambitionerna är högre ställda än någonsin!
Ny tidsplan: Något slags släpp till slutet av 2016. På nätet, på CD och om gudarna vill - vinyl (dubbel-LP) :P
Jag har grunderna i stort sett klara till en av de 4 LP-sidorna (plus det som presenterats i "previewen" i första inlägget). Hoppas att kunna dela med mig hyfsat generöst av en del förproduktion "inom kort" och gärna bolla idéer med några av de KRare som gillar materialet... så... Stay Tunded :rolleyes:
/Många ord men liten verkstad? ;)
Dividend:
Riemann hypotesen är väl fortfarande inte löst.
Låter bra, som vid förra lyssningen.
HasseFX:
--- Citat från: Dividend skrivet 06.12.2015, 20:12:46 ---Riemann hypotesen är väl fortfarande inte löst.
--- Slut citat ---
...inte förrns jag släppt skivan givetvis!! :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida