Forum > Färdiga produktioner

HasseFX - The Riemann Hypothesis - preview

(1/7) > >>

HasseFX:
LÅTNAMN: The Riemann Hypothesis - preview
ARTIST/GRUPP: Arcane Measure
GENRE: Progressive Rock, Ambient
LÅTLÄNGD:7,32
KOMPOSITÖR:Arcane Measure
PRODUCENT:Arcane Measure
EV. MEDVERKANDE: Arcane Measure
INSPELNINGSÅR:2013
FORMAT: mp3

...lättar på förlåten till mitt nystartade "progressive" rock/metal/ambient-projekt "Arcane Measure" med några klipp från demomaterialet till konceptalbumet "The Riemann Hypothesis". Mycket nöje (efter behag) ;)

Eddi:
Det verkar vara ett fantastiskt projekt rikt på olika ljud och nyanser. "The war is unsm" fick jag det till i början vilket förmodligen är fel. Men som sagt sköna ljud även om jag tycker det brusar för mycket men det finns väl en anledning till det gissar jag.

Emulator:
grymt!

Snyggt bygge so far. Saknar lite maskinelement dock, men det är väl bara jag. Vilka är ni som lirar, eller bara du? :D

1up:
Kul experimenterande med ljudpaletten! Får lite installationsmusiksvibbar. Nice THX-liknande pryl 3/4-delar in t.ex.

tigersoul:
Rafflande start som bara fortsätter förvåna... det här kan inte riktigt bedömas som "vanlig" musik utan mer som något slags konstverk med musik och ljud som målarduk. Som det är det mycket spännande och intressant. kanske skulle bild (video) ackompanjera detta, kanske inte. Tack för en spännande lyssning!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion