Forum > Färdiga produktioner

The Line Perowitch

<< < (3/4) > >>

Emulator:
riktigt snyggt. På petitessidan hade jag gärna hört ett lite mer eget ljud på mörka bastonerna. men, riktigt petitess och bara en fråga om smak.

grymt snyggt. en like mjukare variant av linkin park tänker jag när sången kommer.

Kudos!

bjurte:
Riktigt bra prod. Kan få lite känsla av endimensionellt efter ett tag och skulle vilja ha lite mer djup, men tycker att det blir bättre mot slutet.. B)

PEROWITCH:

--- Citat från: pxm skrivet 22.12.2013, 17:58:32 ---Coolt !!! :wub:
och välgjort, verkligen..
5 hattar i luften !!!

mvh

--- Slut citat ---
Hej pxm kul att du gillade den  :D

PEROWITCH:

--- Citat från: Eddi skrivet 22.12.2013, 18:38:01 ---Skitbra - väl värd att vänta på. Håller ju faktiskt internationell klass tycker jag borde kunna tilltala Rihanna eller nån overthere.

Ett tips skriv in Perowitch - The Line i första posten -   lätt att missa att det är du annars

--- Slut citat ---
Tack eddie de var faktiskt inte tänkt som en låt  utan jag skulle testa mina roland td 9 med lite drumms ljud men visst tycker själv det blev bra. Vänta å vänta de var ju en annan låt,jo man får väl köpa biljett och åka över.Kanske lite mera sol där :rolleyes:/ Perowitch

PEROWITCH:

--- Citat från: Roffe H skrivet 23.12.2013, 00:43:07 ---Välgjort och bra mix. Snyggt arr. Håller med Eddi, skriv in att det är du.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Jepp tack för tipset fixat jo den blev bra .

Eqality; Kul att du gillar det ,använder en del gamla syntar med men på denna  är det nexus ,och kompakt /perowitch

Gurano:Tack gurano jo det kanske det är ,men väntar på Game over skall bli klar  :D

Girly; Tack Girly Håller med :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion