Forum > Färdiga produktioner

mahan - CHANGING FRUSTRATION

<< < (5/5)

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 09.08.2007, 08:55:00 ---Cooolt! Vädligt annorlunda, mot vad du brukar göra, men detta är tokbra! Mahanist som jag är får jag nog säga att mahanismen som mängd har utvidgats en hel del med detta... :D

Synd att jag varit dålig på att svara på dina låtar på sistone, men jag lyssnar på alla ;)

--- Slut citat ---

Takkar o båckar Per!

Kul att det gillas. Är just nu åxå väldigt dålig att lyssna o kommentera, semestrar ute på Finska viken med mycket usla kommunikationer men återkommer med kommentering småningom! :D

h.  JOhan

equality:
Ja jäddrar, du går från klarhet till klarhet. Skitbra. Skönt brötigt, oväntade vändningar som får mig att tänka på 70-talets symfonirock men det här låter tyngre. Vilket flow du har!

Fredrik Karlsson:
Psykadeliskt på ett positivt sätt!

Jo pukorna är lite för "stora" tycker jag!

Du talar väl inte sanning när du säger att du bara lirat gura sen november??

Låten blir bara bättre och bättre för varje lyssning!!

På med lite psykadelisk Zappa sång och du är hemma  :)

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 10.08.2007, 12:49:45 ---Ja jäddrar, du går från klarhet till klarhet. Skitbra. Skönt brötigt, oväntade vändningar som får mig att tänka på 70-talets symfonirock men det här låter tyngre. Vilket flow du har!

--- Slut citat ---

Takkar EQ!
70-talet har lagt sina spår på mig onekligen. Inte illa med det, om du åxå gillar det... :D
Har tillbringat nån vecka på en ö utan el o data, börjar småningåm längta till studion! Har kontakt med "yttrevärlden" med laptop och långsam förbindelse! Ska lyssna på dina låtar snart!

tackar för lyssning o komment!

h. JOhan

mahan:

--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 10.08.2007, 13:16:49 ---Psykadeliskt på ett positivt sätt!

Jo pukorna är lite för "stora" tycker jag!

Du talar väl inte sanning när du säger att du bara lirat gura sen november??

Låten blir bara bättre och bättre för varje lyssning!!

På med lite psykadelisk Zappa sång och du är hemma  :)

--- Slut citat ---

O jaa tackar, psykedelika passar alldeles perfect!
Har suttit på holmen och övat gitarrspel med ackegitarr så väntar bara på att få ta Gibson och Strato i famnen igen! :D
Nya alster har fötts här ute på holmen, få se hur dom låter när dom går genom Mahanistiska mangeln! :D

Tackar Fredrik frö lyssning o kommentar! :)

h. JOhan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion