Forum > Färdiga produktioner
mahan - CHANGING FRUSTRATION
mahan:
--- Citat från: Wernborg skrivet 03.08.2007, 01:25:13 ---
--- Citat från: mahan skrivet 02.08.2007, 23:50:22 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 02.08.2007, 23:32:41 ---Jazzrock. :) Fint Frank Gambale-sound på gitarren.
Du är en konstigt prick. Testa speeddisco nästa gång. :lol:
--- Slut citat ---
Jazzå för tusan, kan detta börja likna jazz...hmm. En obekanting till mig denna Gambale, måste googla o kolla om han knyckt mitt sound :lol: :D
Jahadu könstig prick, okei me det, så länge musiken gillas! :D
Tackar för lyssning o commentz! :)
h. JOhan
--- Slut citat ---
Vi är väl båda genreambivalenta så.... skål!
:rolleyes:
--- Slut citat ---
KIPPIS O KOSKENKORVA!
:D :lol: :D :lol:
Harmonica mike:
Tjena.
Lyssnar å förvånas över den mahaianska innovativiteten..Förstår att du besitter stor kunskap som kan "leka" med musiken på detta sätt.För egen del så är det c f g å am som gäller,blir lite avis :D
Synd att pöjken snodde guran,antagligen så hade du lirat med Yngwie Malm(berg)ström om du fått ha den kvar :lol:
Skitbra Johan! Prodden sitter,lite sång på denna så är den komplett! Härligt ös!!
Keep ém comin´!
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.08.2007, 09:11:02 ---Tjena.
Lyssnar å förvånas över den mahaianska innovativiteten..Förstår att du besitter stor kunskap som kan "leka" med musiken på detta sätt.För egen del så är det c f g å am som gäller,blir lite avis :D
Synd att pöjken snodde guran,antagligen så hade du lirat med Yngwie Malm(berg)ström om du fått ha den kvar :lol:
Skitbra Johan! Prodden sitter,lite sång på denna så är den komplett! Härligt ös!!
Keep ém comin´!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tackar Micael!
Malmsten tror jag han heter, men namnet är ju så lika som mitt så vi är väl nästan släkt! :D :lol: :D
Rätt så överraskad o jättestolt över mig själv åxå. Sitter just nu å funderar på sång till detta, ingen enkel sak med så mycket varianter på ackordgångar, men får se...
Tack för avlyssning o comment :)
h. JOhan
ynot:
fan vad man känner igen din ton.. o det glädjer
gillar som fan.:)
saknar lite bas bara
fina små brake.
riktigt bra gittar spel....nått brake vid 2,05 lite avhugget..
jag diggar som fasiken ...tummen upp
mahan:
--- Citat från: ynot skrivet 03.08.2007, 20:22:54 ---fan vad man känner igen din ton.. o det glädjer
gillar som fan.:)
saknar lite bas bara
fina små brake.
riktigt bra gittar spel....nått brake vid 2,05 lite avhugget..
jag diggar som fasiken ...tummen upp
--- Slut citat ---
Jaa Tony, bara kan tacka o panga med hängslen! :)
Va häärligt att första gången bli igenkänd på sin egen ton och inte bli jämförd med andra stormästare. :P
Jasså basen har tappats bort, eller lyssnar du på kylen? :D :lol: Ta en öl till, jag bjuder och så skruvar du potentiometern långt till höger. Gjorde ganska torr mix för att det inte skulle dundra, ska kolla
tackar för avlyssning o skön kommentar! :)
h. JOhan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida