Forum > Färdiga produktioner

Eddi - The world is spinning around

<< < (7/8) > >>

pxm:
Låter suveränt nu med Superchargern, Eddi !!!!

mvh

Gurano:
Tycker att sången är för vass - åtminstone  i mina hörlurar. Blir jobbigt att lyssna på när man har lite högt.

/G

Eddi:

--- Citat från: pxm skrivet 19.12.2013, 16:13:29 ---Låter suveränt nu med Superchargern, Eddi !!!!

mvh

--- Slut citat ---
Kul att du gillar PXM tack :D

--- Citat från: bjurte skrivet 19.12.2013, 10:58:30 ---Bättre mix nu, sången kom fram lite och då försvann känslan av krock med gitarren, men den är fortfarande ganska murrig(sången)
Baskaggen är lite för hög, annars tycker jag inte att trummorna är några problem.. B)

--- Slut citat ---

Det kanske kan vara så att jag har lite murrig sång, baskaggen noterad. Tack Bjurten :D

--- Citat från: MaxB skrivet 19.12.2013, 12:38:47 ---För mig låter det här mysigt och bra! Gillar soundet och drivet.

--- Slut citat ---
Roligt att höra Maxen men tror jag ska se över solot som sagt :D

--- Citat från: Asti skrivet 19.12.2013, 16:01:04 ---Bra gitarrfigur som sätter sig! Kanske att överstämman till sången är lite
stark ibland, men inget att hänga upp sig på. Balanserad mix tycker jag.
Bra!
/Asti

--- Slut citat ---
Jag trodde nån skulle klaga på att leaden ligger till höger - inte medvetet men den gör det i mina jobblurar. Överstämman noterad tack för tyck Asti :D

--- Citat från: Gurano skrivet 19.12.2013, 19:02:00 ---Tycker att sången är för vass - åtminstone  i mina hörlurar. Blir jobbigt att lyssna på när man har lite högt.

/G

--- Slut citat ---
Ok - det kanske är rattningen av Superchargen då - ska kolla/lyssna om jag hör det du hör. Du klagar inte på essig om jag förstår rätt... Tack för tyck Gurano :D

Sammanfattningsvis - se över baskaggen, se över hihat, se över vasshet på röst, lägga om solodelen - kanske sjunga om, kanske dra ner överstämman. Mycket att hålla koll på men bra feedback tack.

Marsall:
Debut lyssningen i mina nya lurar" (beyer DT 250) Holy smoke va klart o fint ljud.. :D

Riktigt skönt beat i låten o bra sång och kaggen låter finfin...... Liiite s"igt vasst på  sången (ibland) men inget jag stör mig på :).. Rock on"

Eddi:

--- Citat från: Marsall skrivet 19.12.2013, 20:30:03 ---Debut lyssningen i mina nya lurar" (beyer DT 250) Holy smoke va klart o fint ljud.. :D

Riktigt skönt beat i låten o bra sång och kaggen låter finfin...... Liiite s"igt vasst på  sången (ibland) men inget jag stör mig på :).. Rock on"

--- Slut citat ---

Vilken härlig recension Marsall sånt man verkligen vill höra, men det KAN ju vara så att dina nya DT250 förhöjer det hela :D Måste kolla in dom lurarna. Tack för tyck Marsall :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion